Maar dat is in feite wat iedereen hier discreet doet: vragen wat de reden is.
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ondanks dat je geen lid bent begrijp je al wel heel duidelijk wat de vereniging zou moeten zijn en ik kan je verzekeren, nog steeds is. Mijn advies: direct opgeven!reichbus schreef:Als niet-lid heb ik veel belangstelling voor deze vereniging. Tot op de dag van vandaag overweeg ik om lid te worden.
Ik ben een beginnend wereldfietser en erg geïnteresseerd in de reizen en ervaringen van andere mensen. Ik zou het erg leuk vinden om in de toekomst meer mensen van deze vereniging te ontmoeten. Een andere goede reden voor mij om lid te worden is de cursus bij Marten en niet te vergeten het blad dat bij de vereniging hoort. In deze groep mensen zit super veel expertise: er zijn mensen die de hele aardbol over zijn geweest, er zijn gepassioneerde fietsenmakers met veel kennis op het gebied van techniek, het stikt van de fotografen, etc. etc.
Ik kan op dit moment alleen maar zeggen: sorry, maar ik krijg, mede (vooral) door de forumdiscussies en het aftreden van het bestuur, een raar beeld van deze club. Voor mij voelt het alsof ik in een familieruzie verzeild zou raken waarvan ik de achtergronden totaal niet ken. Ongetwijfeld komt dit omdat ik de precieze achtergronden niet ken. Dat kan ook niet zolang ik geen mensen persoonlijk ken en gesproken heb. Ik wacht dus nog even.
Wel kan ik een boodschap meegeven: vergeet niet dat het in de kern gaat om een passie die we met elkaar delen: een rondje fietsen. Niets meer en niets minder. Ik wens de leden veel sterkte en wijsheid toe om de problemen op te lossen.
De brief viel ook vandaag bij mij op de mat: het is inderdaad wat schrikken. Ben al zo lang lid van deze boeiende vereniging. Ik wens jullie allemaal veel sterkte bij een goede doorstart (op de trappers zonder remmen )wereldreis schreef:van de brief die vandaag op de mat viel.
Een extra ledenvergadreing omdat het bestuur het niet meer ziet zitten op deze manier.
Ik blijf met een naar gevoel zitten, een bestuur stapt niet zomaar op.....
liefs Marion
[hardop denkend] Er zit anders nog wel meer bestuurlijk talent in het noorden....[/hardop denkend]HansvanderVeeke schreef: Mocht ik ergens mee kunnen helpen om deze crisis te bedwingen, dan bied ik bij deze mijn hulp aan. Graag wel rekening mee houd dat ik in Noord-Groningen woon en dus ver van alles af zit.
Je zit in een bestuur omdat je dat leuk vind. Uiteraard krijg je als bestuur problemen pardon uitdagingen om je oren, en die los je dan gezamelijk op. Als het goed is zie je dus overal blije gezichten .Fokko schreef:Beste mensen,
Dick was mij net voor. Toch maar besloten mijn reactie te plaatsen.
Met ongeloof heb ik de brief gelezen. Ik ken het bestuur en de mensen erachter. Stuk voor stuk prima mensen. Ik ga verder ook niet raden wat men er toe heeft bewogen om collectief op te stappen. Men heeft besloten om de reden niet in de brief of op de site te vermelden. Prima, dat respecteer ik. Ik hoor dat bij de vergadering dan wel.