Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKG Racefiets - Forum Wereldfietser

TKG Racefiets

Heeft iemand heel toevallig per ongeluk ergens in een oud schuurtje of op zolder nog een racefiets staan?

En zonder gekheid (:p): ik zoek gewoon een racefiets. Niet al te duur, ongeveer 70,- is mijn max, met een marge van 10,- beide kanten op.

Ik ben niet zo groot, ik geloof iets van 57 cm is mijn max, (zelf ben ik 1,64 m)

Verder wil ik wel een aardige (geen gazelle zeg maar).

Ik hoor het graag!

ohja, mijn mail is: snoocky@gmail.com

(Aafke)

hey aafke
volgens mij is 57 best groot voor je als race fiets. ben zelf net zo groot als jou en heb een 52....of toch een 54? zal s kijken...
maar neem geen te grote daar krijg je ongelukjes mee omdat je zo ver van je stuur af zit.
ben zelf ook op m`n hooft gestuiterd met een oude/ te grote fiets en glipte met m`n handen van het stuur......(flink litteken)
dus op passen!!
maar ik zal kijken op zolder of we er nog een hebben :wink:
succes (en laat je even meten bij een fietswinkel voor je een race fiets koopt...is anders dan bij gewone fiets)
groetjes miertje :D

In de categorie oud en toch betrouwbaar was Gazelle nog niet zo verkeerd. En er zijn er veel van... Ook ik denk dat 57 cm aan de grote kant is. De belangrijkste maat is de bovenbuislengte, en niet de lengte van de zitbuis.
Willem

Maat 57 lijkt me ook erg groot wanneer jezelf maar 1.64m meet.
Mijn zusje is net zo groot en die heeft onlangs een racefiets gekocht met een maat 48. Die vind ze perfect passen.
En zonder gekheid (:p): ik zoek gewoon een racefiets. Niet al te duur, ongeveer 70,- is mijn max, met een marge van 10,- beide kanten op.


Verder wil ik wel een aardige (geen gazelle zeg maar).

Ik hoor het graag!

ohja, mijn mail is: snoocky@gmail.com

(Aafke)

ohja misschien een beetje geld toe en wel een A merk graag.

Of het nu komt omdat je Aafke heet maar er word toch nog leuk op je gereageert terwijl ik bij mezelf denk deze heeft lef voor de prijs van een stel goeie pendalen een hele racefiets willen hebben en dan nog een dure smaak ook.

Margriet.