Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA KOGA MIYATA TRAVELLER 2007 - Forum Wereldfietser

TKA KOGA MIYATA TRAVELLER 2007

Omdat wij vanaf dit jaar wat meer off-road zullen rijden lijkt mijn aankoop van een KOGA TRAVELLER niet de beste keuze geweest te zijn. Daarom doe ik hem nu al weg, teneinde een KOGA WORDLTRAVELLER aan te schaffen.

Niemand op zoek naar een KOGA MIYATA TRAVELLER 2007 met amper 500 km onder de wielen? --> Volledig LX + fietsalarm !!! 1699 --> 1300 Euro


Eventueel ruilen (evt mits opleg) tegen een jonge WORLDTRAVELLER?
Maat, aanvullende specificaties, link naar site van Koga, locatie (ongeveer), foto?

Maat : 57
Kleur : Zeer donkerblauw metalic
Montage : Volledig LX
Uitrusting : Fietsalarm
Locatie : West-Vlaanderen (B)

Specificaties KOGA :
http://www.koga.com/nl/bike.asp?collect ... &id=413916

Foto fiets :
http://picasaweb.google.com/yannic.vana ... 5482921890

en

http://picasaweb.google.com/yannic.vana ... 4742931362

Snel Tweewielers hebben volgens mij de Worldtraveller in de aanbieding op dit moment trouwens.
Removed

hey,
kan de fiets niet aangepast worden zodat deze off-road ook goed is?
(heb er niks mee te maken natuurlijk en je wacht op iemand die m kan /wil kopen...maar toch) zo kort je fiets hebben gehad en nu al vervangen.
ik ben niet zo flauw als ik dan een fiets zou willen kopen dat ik minder wil betalen dan dat de fiets waard is(sommige vinden dat dom) maar er zijn inderdaad een soort van regeltjes over de prijs van spullen tweedehands gaan verkopen. ik heb begrepen dat JUIST het eerste jaar veel geld van de orgineleprijs afgaat :( en dan heeft leopard gelijk.......ook al staan er niet zoveel kilometers op de wielen....
ik vind het wel een geweldige fiets die je aanbied...en de worldtraveller helemaal.(kan m zelf niet kopen en heb een goede fiets :wink: )
heelveel succes in iedergeval en veel fiets plezier :wink:
groetjes mier

Tja dit is sneu, maar ook de harde werkelijkheid. Tweedehands fietsen zijn niet duur. Vind je dit al te sneu, dan kun je kijken of er een maat bredere banden op past (42 mm ipv 37 mm scheelt al heel veel). Dan kom je weer wat verder van de weg af.
Willem
Nou, ik heb geen idee over de prijzen van tweedehands fietsen in Groningen maar ik vind ze juist wel duur. Iedereen met Internet en daar horen vast deze forumgebruikers ook bij, kan een prijsvergelijking maken via de diverse fietsen-sites. Heb zelf een Koga Globetraveller gekocht in 2007 maar kan door flinke rugklachten en beenuitstraling niet weg en het zal er waarschijnlijk ook niet van komen. Nu wil ik de boel wel verkopen maar als ik bij de dealer de prijzen bekijken, vraagt men voor een jaar oude fiets (km. onbekend) toch nog zo'n 1500 euro. Indien ik voor mijn fiets incl. tassen enz. een prijs van 1500 euro vraag, dan kan toch nooit veel te duur zijn ? Want denken jullie ? Wil hem ook niet kado doen maar als ik jullie goed begrijp, kan ik hem beter in de schuur laten wegkwijnen ? Heb liever dat er iemand wel op fietst. Zou 1500 euro dan te duur zijn ?

Misschien is €1500 wel heel redelijk bedacht, maar het is erg de vraag of iemand het er voor gaat geven. Vaak gaat er het eerste jaar al 50% van de nieuwprijs af, en ik heb zelden een tweedehands fiets weg zien gaan voor meer dan € 800 .
Bedenk verder dat fietshandelaren ook zo'n tweedehands fiets vaak met garantie verkopen, het is bovendien een "vertrouwd" adres, en daar hebben sommige mensen nu eenmaal iets voor over.
Hmm, gevoelsmatig bekruipt me dan als ik dit lees, toch het gevoel dat je veel beter een tweedehands kan kopen. Zit niet zo in de fietsenprijzen maar verbaas me zelf wel over de hoge prijzen van zowel nieuw als tweedehands bij de leveranciers. Heb zelf mijn Koga ook te koop aangeboden (ook wat kl..omstandigheden) want ik vind eigenlijk dat een fiets gebruikt moet worden. Hoop dat deze fiets en mijn fiets allebei snel een baasje vinden, die er heerlijk op gaat genieten.... Moet eerlijk zeggen dat ik nu ik niet goed kan fietsen alsnog wel geniet van al die reisverslagen. Dromen mag altijd toch :-) ?
Nog steeds te koop?
'Wij' Juandc?
Betekent dat je vrouw nu ook fan geworden is van fietsen of..?
Succes met de aan- en verkoop!

Blanche
Hoi Blanche,

:o Blij nog eens iets van je te horen/lezen. Helaas, ik heb haar nog steeds niet kunnen overtuigen.

Het berichtje is ondertussen wel al oud hoor. Met die 'Juandc' kan ik zelfs al niet meer inloggen, idem met 'Yannic', we zitten nu aan 'Yannic2' :?

Fietsreizen deed ik tot heden met een collega, doch doordat ik nu dichter bij huis werk is het contact wat minder...en fietsen we nu meer afzonderlijk. Ik ben ondertussen (maar dat weet je wel) op Worldtraveller overgeschakeld (in NL gekocht !!) en de Traveller is al een tijdje de deur uit... voor 1450€. Mijn geduld werd dus beloond, ik heb er relatief weinig verlies op gedaan, de koper kocht een goede z.g.a. nieuwe fiets met de gratis de accessoires die ik ervoor had gekocht, zijnde fietsalarm + stil alarm, Topeak pomp, snelheidsmeter, etc...

Wel beetje vervelend dat je ook je eigen artikels niet kan verwijderen
Yannic2 schreef:Wel beetje vervelend dat je ook je eigen artikels niet kan verwijderen
Hoi!

Je kan achter je titel vermelden VERKOCHT :> (ehh ik realiseer me net dat je niet meer met die naam kan inloggen om een of andere reden. FF contact opnemen met een van de webmasters?)
Tot snel weer es op msn of op de fiets bij een weekend!

Blanche