Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Even voorstellen - Forum Wereldfietser

Even voorstellen

Na een tijdje hier gelezen te hebben heb ik besloten om ook maar aktief te gaan posten.

Ik ben 35 jaar en heb in het verleden een aantal fietstochten met mijn vrouw gemaakt. We zijn begonnen met een reis naar de Vogezen (naar le Linge) op gehuurde fietsen en met gehuurde tassen om te kijken of het wat voor ons was. Dat bleek het geval en er volgden reizen over de Groene route naar de Middellandse zee, een trektocht door Noorwegen inclusief Rallarvegen en een rondrit naar het Meer van Geneve en terug. Daarna won de racefiets en hebben er verschillende cyclo's op het programma gestaan waaronder Marmotte, Trois Ballons en Dreilaender Giro

Nu zijn er twee kinderen (bijna 3 en 3 maanden) en staan de fietsreizen op een laag pitje. Ik ben wel al aan het kijken om volgend jaar wel een rondreis te maken met de kinderen in de fietskar. Dit jaar wil ik wel een paar keer een weekendje weg om alvast wat te proberen want eigenlijk is een fietsvakantie de mooiste manier van reizen. Maar dat wisten jullie natuurlijk al ....... :wink:

Alwin,

Welkom. Ik zie dat je dezelfde strategie hebt gehad als ik: eerst een tijdje lezen en dan lid worden en meedoen. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik.
Wat betreft fietsen met je nakomelingen wil ik je wijzen op de site van fietsen met kinderen. Maar misschien kende je die al.
Wij doen al een aantal jaren fietsvakantie's met Cycletours. Die hebben speciale reizen voor ouders met kinderen, maar dan moeten die van jou nog wel even groeien.