we willen deze zomer gaan fietsen langs zuid-franse gorges, aan de hand van luc oteman zijn boekje,
het is nog vroeg op het jaar,
maar als je nu info probeert te verkrijgen bij de belgische spoorwegen, dan kunnen ze enkel informatie geven over de tgv met 1 overstap te brussel zuid,
nu heb ik via via
gehoord dat er in de zomermaanden speciale nachttreinen zouden zijn vanuit belgie naar avignon en het zuiden,
is er iemand die hier info over heeft, want nmbs callcenter is niet op de hoogte op dit moment, ze kunnen daar blijkbaar maar max 3 maand vooruit denken
ik heb wel al info gevonden over de fietsslaaptrein vanuit nederland,
maar hoe gek zou het zijn om eerst naar het noorden te moeten rijden om dan terug naar het zuiden
op dit moment hebben we zoiets van: dan liever met ryan air naar marseille en terug
dus graag reactie van mensen met ervaring hierover,
thx allen en fiets ze
het is nog vroeg op het jaar,

nu heb ik via via

is er iemand die hier info over heeft, want nmbs callcenter is niet op de hoogte op dit moment, ze kunnen daar blijkbaar maar max 3 maand vooruit denken

ik heb wel al info gevonden over de fietsslaaptrein vanuit nederland,
maar hoe gek zou het zijn om eerst naar het noorden te moeten rijden om dan terug naar het zuiden

op dit moment hebben we zoiets van: dan liever met ryan air naar marseille en terug

dus graag reactie van mensen met ervaring hierover,
thx allen en fiets ze