Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Specialized Tahoe - Forum Wereldfietser

Specialized Tahoe

Tijdens het doorbladeren van de Bever catalogus zag ik een paar fiets-schoenen van het merk 'Specialized Tahoe', met "een iets gekantelde binnenzool om de pijnlijke hoek van de voet t.o.v. de knieen zo klein mogelijk te houden".
Wat moet ik me hierbij voorstellen, heeft iemand hier ervaring mee, over deze schoenen vind ik eigenlijk niets. Ben zelf overigens op zoek naar 'iets' (combi wandel/ fiets) voor mijn Rome fietstocht van deze zomer, en las ergens dat je ze twee maten groter moet kopen. Klopt dat ook?
Groet
Paul

Twee maten groter ? Dan wat ? Ik zou een schoen kopen die je past en die lekker zit !

Wat je waarschijnlijk bedoelt is dat de leest van Shimano klein uitvalt en dat je dus bij bestelling via internet beter een maatje groter kunt bestellen dan dat je normaal hebt. Maar ook hier zou ik eerst een keer in de echte wereld passen. Of dat ook voor Specialized zo is weet ik niet.

Wouter Hagedoorn

Pathfinder_II schreef:Twee maten groter ? Dan wat ? Ik zou een schoen kopen die je past en die lekker zit !

Maar ook hier zou ik eerst een keer in de echte wereld passen.


Wouter Hagedoorn
Hallo Wouter,
was ik natuurlijk van plan :D maar ik las het ergens, vandaar.

Groet
Paul