Additionally, paste this code immediately after the opening tag: oproep voor stand op de Fiets en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

oproep voor stand op de Fiets en Wandelbeurs

Wie kan a.s. zaterdag op de Fiets en Wandelbeurs assisteren op de stand
"Schrijvende Fietsers en Wandelaars". Schrijf je niet zelf, maar vind je het toch leuk om daar te assisteren, dan krijg je 25% van de verkoopprijs van de boeken die jij heb verkocht.

Stuur een e-mail naar: b.sitters@pz.nl

Hoi Bert,

Ik zal wat boekjes "fietsen langs brouwerijen" meenemen en een paar uur per dag op de stand staan. Er geldt voor de verkoop het speciale beurstarief van Euro 15. (normale verkoopprijs Euro 16.50).

Ja graag assistentie, want ik wil zelf ook wel wat van de beurs zien en die prachtige lezingen zien van o.a. Frank van Rijn.

:D :) :)

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Hoi Bert,

Als schrijvende fietser ben ik zaterdag de hele dag op de beurs. Ik heb er echter voor gekozen in de stand van Uitgeverij Pirola te staan want die kunnen goed assistentie gebruiken vooral voor fietsspecifieke vragen :-)
Ik zou het leuk vinden als er ook vanuit de stand schrijvende fietsers en wandelaars eventueel naar mij wordt doorverwezen en ook als er bij de stand van de wereldfietser vragen zijn over bepaalde bestemmingen waar ik goed in thuis ben voor het geval er daar geen specifieke kennis is(Corsica, Portugal, Toscane, Zwitserland, Ierland, Andalusië, Oostenrijk, Engeland bijvoorbeeld)

groetjes,
Luc

Wie is er op het zotte idee gekomen om de Wandel- en fietsbeurs in het Carnavalsweekend te houden? :cry:

cisca schreef:Wie is er op het zotte idee gekomen om de Wandel- en fietsbeurs in het Carnavalsweekend te houden? :cry:
Iemand uit Amsterdam of daaromtrent........