Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb ze inmiddels zelf gevonden:ik schreef: Weet iemand sites waar dergelijke topografische kaarten van Navarra en/of Aragon zijn te vinden?
De tovenaar schreef:Ik heb ze inmiddels zelf gevonden:ik schreef: Weet iemand sites waar dergelijke topografische kaarten van Navarra en/of Aragon zijn te vinden?![]()
Een online kaart van héél Spanje, naarmate je verder inzoomt steeds gedetailleerdere topografische kaarten toont!
Dit is de link:
http://sigpac.mapa.es/fega/visor/
Een voorbeeldje:
Ik ben van plan in september een rondje Pyreneeën te doen, van Gerona naar Pau. Zal zeker een bezoek aan Ordesa niet overslaan!Bert schreef:Dit is overigens wel een van de mooiste plekje in de Pyreneeen: het nationale park de Ordesa in de provincie Huesca. Mag niet ontbreken tijdens een Pyreneeen-tocht!
Dan moet je zeker die wandeling vanuit Torla maken door het dal tot helemaal achterin bij de Cascade de Cola de Caballo en dan hoogblijvend terug via de Faja de Pelay; schitterend !!De tovenaar schreef:Ik ben van plan in september een rondje Pyreneeën te doen, van Gerona naar Pau. Zal zeker een bezoek aan Ordesa niet overslaan!