Additionally, paste this code immediately after the opening tag: koga randonneur 2002 ??? - Forum Wereldfietser

koga randonneur 2002 ???

Hallo fietsers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede fiets en kwam viavia bij deze fiets uit:
De eigenaar beweer dat deze randonneur uit 2002 stamt maar de sticker waarop Koga Miyata staat op het midden van het frame ziet er anders uit dan bij de randonneur op de website van koga?

Betekend dit dat het bouwjaar niet klopt, enig idee?
Dankjewel

http://aycu17.webshots.com/image/41736/ ... 358_rs.jpg

Gezien de cantilevers en sleeprem iets van 1997 zou ik zeggen.
Ik heb een mooie Koga Randonneur staan uit 2004. Factuur ter inzage. Gevens en foto's op aanvraag.
m vrgr Wim van Paassen
wimvanpaassen@kabelfoon.nl
telefoon 0174-621042
paasdier schreef:Betekend dit dat het bouwjaar niet klopt, enig idee?
Het bouwjaar is erg irrelevant. Dit was zeker ooit een dijk van een fiets. Wat me nu een beetje zorgen baart is dat ik bijna kan zien dat de voorvelg diep ingesleten is, dus de fiets veel gebruikt. En er is een nieuw achterwiel ingekomen, op zich goed. De standaard is ook beter dan de originele.
Leon

Zuiz schreef:Gezien de cantilevers en sleeprem iets van 1997 zou ik zeggen.
Sleeprem? zo slecht waren die rollerdynamo's nou ook weer niet :D

Keurige fiets, loodzwaar frame, maar in een vakantiefiets mag dat. Crankstel kun je weggooien als de bladen versleten zijn, en check dat de bandenmaat geen 650b is (hebben ze ook ooit even gehad, maar zo'n wonderstuur is denk ik al later)
Leon schreef:
paasdier schreef:Betekend dit dat het bouwjaar niet klopt, enig idee?
Het bouwjaar is erg irrelevant. Dit was zeker ooit een dijk van een fiets. Wat me nu een beetje zorgen baart is dat ik bijna kan zien dat de voorvelg diep ingesleten is, dus de fiets veel gebruikt. En er is een nieuw achterwiel ingekomen, op zich goed. De standaard is ook beter dan de originele.
Leon
koga & nieuwe velg is niet per definitie gelijk aan veel kilometers ;)