Even off topic:
Pas in Goa (en waarschijnlijk op meer plaatsen) op voor het vuurwerk straks dat is zo onveilig als de pest en vliegt het publiek in.
Leuk om te horen waar Johnny zit.
Wassen, ik heb meestal maar twee paar bovenkleding bij me en was (meer spoelen met zeep...)vrijwel dagelijks. Heb ik pech met het weer dan was ik pas weer als de eerste set droog is.
Dus 's avonds onder de douche was ik mijn kleding, ik gooi het onderin de douche (en ook mijn sandalen...) en na mijzelf als er nog warm water over is, was ik mijn kleding (ik neem ook een stop mee voor evt wasbak). Tot bedtijd hang ik dat aan de scheerlijn tussen tent en fiets, stormlijn die ik nooit gebruik en over de fiets. 's Nachts hangt de was in de tent net boven mijn slaapzak aan een lijntje (2 dingen) dat ik daar gemaakt heb en over de tassen (de rest). Wat in de ochtend nog niet droog is gaat onder de snelbinder achterop. Maar het meeste is wel droog, sneldrogende kleine handdoek van Xenos bijv. En de rustdag is wasdag met veel sop en echt goed wassen, hoezo rustdag...
Verder neem ik oude T-shirts, broeken e.d. mee want echt schoon wordt het niet met de hand (bij mij) en het verschiet in de zon dus na de vakantie durf ik die zonder schuldgevoel weg te gooien. Vaak zitten er dan ook al gaatjes in....
Al moet ik wel toegeven dat ik in landen waar textiel erg goedkoop is steeds meer krijg, heb ik teveel dan stuur ik dat weer op.
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat de luchtvochtigheid zo hoog was dat kleding na dagen buiten aan de lijn hangen gewoon niet droogde en begon te stinken en die lucht krijg je er bijna niet uit.