Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Foto's Beachrace 2007, Hoek van Holland - Den Helder - Forum Wereldfietser

Foto's Beachrace 2007, Hoek van Holland - Den Helder

Beste fietsers,

Op de hieronder vermelde link foto's van de meeste extreme fietswedstrijd in Nederland, en tevens de langste strandrace ter wereld, namelijk de 130 kilometer lange Beachrace van Hoek van Holland naar Den Helder.

http://www.directaanzee.nl/?teksten_id=140

Ik hoop dat jullie ze mooi vinden, want de foto's zijn vrij voor gebruik, met inachtname van het onderwerp en de bronvermelding.

Met vriendelijke groeten,

Arnout/Directaanzee.

Hmmm dan toch liever de LF1... ;)

Wat zijn trouwens de tijden die gereden worden?

Interesseert iemand dit iets op een "wereldfietserforum"?

Ik vraag het maar even... :lol:

fietsjunks schreef:Interesseert iemand dit iets op een "wereldfietserforum"?

Ik zie jouw handen al jeuken om dit item in de prullenbak te gooien :lol:
Hoewel het wel met fietsen heeft te maken, riekt zo'n eerste (en misschien enigste) post van iemand die zijn site onder de aandacht wil brengen op diverse forums natuurlijk wel naar spam.

hetzelfde bericht is ook geplaatst op het fiets forum, daar lijkt ie me beter op zijn plaats. maar ach, het hoeft er ook niet meteen afgegooid te worden. Op zich is het een leuke suggestie om het parcours als reistraject te gebruiken. (zeker met zuidwesten wind)

@arnout: is het parcours ergens beschikbaar?

Sjirk

De tovenaar schreef:
fietsjunks schreef:Interesseert iemand dit iets op een "wereldfietserforum"?

Ik zie jouw handen al jeuken om dit item in de prullenbak te gooien :lol:
Hoewel het wel met fietsen heeft te maken, riekt zo'n eerste (en misschien enigste) post van iemand die zijn site onder de aandacht wil brengen op diverse forums natuurlijk wel naar spam.
Juist... is het nou van iemand die hier al een tijdje rondhangt... nu lijkt het of arnout her en der een account aanmaakt om zijn site en foto's onder de aandacht te brengen...
Een relatie met fietsvakanties heeft het nou ook niet echt... ;)

Maar goed, als men het oke vindt, geen probleem hoor! ;)

Hmmmmmmmmmm ben niet echt onder de indruk. Mis tubusdragers en zo'n 25 kilo bagage..................zo kan ik het ook 8)

reken maar dat er onder de deelnemers vele vakantiefietsers zitten dus geen denigrerende opmerkingen... :wink:

Ik ga morgenavond volleyballen, wie doet er mee?

wij durven niets zomaar te sluiten, dus alleen met jullie aller goedkeuring... :lol:

Het is zo toch verwoord? Lekker laten staan zou ik zo zeggen, topic verdwijnt vanzelf ergens ver weg waar niemand het ooit nog zal zoeken.
Ik ben de "schrijver" van dit van dit artikel en ik dacht wereldfietsers er een plezier mee te doen.

Ik heb zelf 2 maal mee gedaan en ik vond het een reis om nooit meer te vergeten, ook al kwam was ik bij de laatste 20% van de binnenkomers.

En ja, er zaten opvallend veel liefhebbers tussen van lange afstandfietsers tussen, en weinig volleyballers. Logisch dat je't niets vindt! Oh ja, verwijder die foto's aub....Het is mijn copyright!