Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKG fiets maat 63+ - Forum Wereldfietser

TKG fiets maat 63+

Hallo,
volgend jaar wil ik met mijn zwager naar Rome fietsen en ben nu al op zoek naar een (redelijk betaalbare) goede lange afstand fiets, gezien mijn lengte van 2 meter zou dat denk ik 63+ moeten zijn. Redelijk betaalbaar, omdat het naar alle waarschijnlijkheid een eenmalige gebeurtenis zal zijn, het jaar erop is een wandeltocht in gedachten, alhoewel.... je weet het maar nooit.
Als iemand een fiets heeft en kwijt wil, dan hoor ik het wel.
Met vriendelijke groet
Paul
Paul,
Ben zelf 1.98 en fiets op een karretje van 61 cm

Giant custom super light.
Ik heb al van alles te zeuren gehad behalve de grootte van het frame.
Dat voldoet best.
Dan ga je een beetje meer richting standaard maten en die zijn beter verkrijgbaar en wellicht goedkoper.

Als je het een rondje wil uit proberen welkom, geef even een pb.

HG

Opa Leen
TisPjotr schreef:Hallo,
volgend jaar wil ik met mijn zwager naar Rome fietsen en ben nu al op zoek naar een (redelijk betaalbare) goede lange afstand fiets, gezien mijn lengte van 2 meter zou dat denk ik 63+ moeten zijn.
staar je niet blind op de framemaat, let ook op de lengte van de bovenbuis. Het zadel 2cm hoger is meestal simpeler dan het stuur 2cm naar voren ;)
Leen Verkerk schreef:Paul,
Ben zelf 1.98 en fiets op een karretje van 61 cm

Giant custom super light.
Ik heb al van alles te zeuren gehad behalve de grootte van het frame.
Dat voldoet best.
Dan ga je een beetje meer richting standaard maten en die zijn beter verkrijgbaar en wellicht goedkoper.

Als je het een rondje wil uit proberen welkom, geef even een pb.

HG

Opa Leen
Hallo Leen,
ok, dank voor de tip, eens kijken of er wat in deze wat meer gangbare maat te krijgen is.
Groet
Paul

Toevallig een 63er gevonden, meteen opgehaald, Ik zal jullie tzt op de hoogte houden van onze grote rit.
Groet
Paul