Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Boekje Hans Metz - Forum Wereldfietser

Boekje Hans Metz

Weet iemand of het boekje, dat Hans Metz heeft geschreven n.a.v. zijn reis rond de Oostzee, nog verkrijgbaar is?

groet,

Sjoerd

Volgens mij wel. Gewoon even via Google zoeken en je komt op een lokale Haarlemse fietspagina, daar staat alles op.

ik heb zelf wel veel te maken met hans metz, dus zou het voor je kunnen vragen....

nathalie

Dank je Nathalie,

Als je dat zou willen doen!

groet,

Sjoerd

hoi sjoerd,

ik vrees dat ik het nog niet voor je heb kunnen vragen... als je geen tijd hebt om nog te kunnen wachten dan kun je het beste naar www. fiestersbond.nl en dan afdeling haarlem.

groetjes nathalie

Ja ja, eerst beloven en het dan laten afweten he! :( Dat zijn nou es manieren :lol: Heb inmiddels al een mailtje van Hans Metz ontvangen. Voor diegene uit Utrecht e.o. die ook op zoek is naar hetzelfde boekje:
Interglobe in de Vinkenburgerstraat, Utrecht, moet er nog wat hebben liggen. (nu dus eentje minder)

hoi, ik wou even zeggen dat ik het niet wou laten afweten. ik zette er daarom nu ook weer een reactie bij. anders vond ik het ook zo lullig. ben blij dat je het inmiddels hebt gevonden.

groeten nathalie

Ben iets te voorbarig geweest! Interglobe heeft het boekje niet meer.......
Het is echter te bestellen bij Hans Metz himself door €9,- over te maken op giro 4847344 t.n.v. Hans Metz, Haarlem