Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onderwerp wordt veranderd - Forum Wereldfietser

Onderwerp wordt veranderd

Nee het onderwerp wordt niet veranderd in feedback zoals op de voorpagina staat, het onderwerp wordt sinds kort automatisch met een aangepaste titel op de voorplaat gezet. Ik vind dat storend.

Er is verschil tussen titel en rubriek. Door dat automatisch aan elkaar te metselen krijg je krampachtige zinnen die niet deugen. Lelijk

Als je een weloverwogen onderwerpsaanduiding kiest die niet tegen de forumregels is, moeten de systeembeheerders daar met hun scriptjes afblijven. Respectloos

Je loopt het risico dat de onderwerpsaanduiding een zwaai maakt omdat er buiten de auteur om begrippen bij geplaatst worden. Titels worden gekanteld, dus niet 'Fietsendiefstal' maar Fietsendiefstal in voorbereiding'. 'Fietsen in Canada in Amerika' geeft de oppervlakkige beschouwer ook niet de indruk dat daar een weloverwogen bijdrage achter zal schuilgaan.

Als ik een suggestie mag maken: Als je de rubrieksaanduiding in de titel wil opnemen, zet die dan gewoon tussen haken dus zonder 'in'. Wil je het helemaal goed doen dan verwijder je ook nog het vet
dus:
Onderwerp wordt veranderd (feedback)
ipv
Onderwerp wordt veranderd in Feedback

zien jullie de verschillen?
m-gineering schreef: Onderwerp wordt veranderd (feedback)
ipv
Onderwerp wordt veranderd in Feedback
Ik zou zo min mogelijk vet (Telegraafstijl) gebruiken:

Onderwerp wordt veranderd (feedback)

Verder vind ik de site er nog steeds prima uitzien! Misschien wordt de voorpagina met drie artikeltjes op elkaar gestapeld wat aan de hoge kant.

Ik heb de weergave aangepast. Met de middelen die op dit moment voor ons beschikbaar zijn is het niet mogelijk om de rubrieksaanduiding zonder link en tussen haken toe te voegen.
Als je een weloverwogen onderwerpsaanduiding kiest die niet tegen de forumregels is, moeten de systeembeheerders daar met hun scriptjes afblijven. Respectloos
Goed dat je een mening hebt over de site en de aanpassingen die hieraan worden gedaan. Jammer dat je dit zo hard veroordeelt.

Jarno schreef:Ik heb de weergave aangepast.
Het ziet er heel mooi uit zo Jarno :wink:

Jarno schreef:Ik heb de weergave aangepast. Met de middelen die op dit moment voor ons beschikbaar zijn is het niet mogelijk om de rubrieksaanduiding zonder link en tussen haken toe te voegen.
Goed dat je een mening hebt over de site en de aanpassingen die hieraan worden gedaan.
Ik heb er nog een: complimenten dat je dit zo snel en constructief oppikt :!: :!: :!:
. Jammer dat je dit zo hard veroordeelt.

laat ik beginnen met nogmaals te benadrukken dat jullie goede bedoelingen buiten kijf staan. Maar ik val inderdaad hard over wat ik zie als systematische ingrepen in andersman werk. Als forumbeheerder heb je rechten, maar daar dien je prudent mee om te springen. Over sommige acties ( zoals bv serieus begonnen discussies om zeep helpen door ze naar kletspraat te verbannen) kun je discussieren, maar dit is ethiek. Als je X schrijft met je naam er onder, moet je niet als auteur van Y de wereld ingaan.

Ik had al eerder een post gemaakt over dit onderwerp. Eigenlijk ben ik het eens met Marten. Ik vind de voorpagina zo erg onduidelijk :oops: Je kan nu niet in 1 oogopslag lezen wat de onderwerpen zijn. Verder wordt het ook wat onoverzichtelijk door dat het onderwerp achter de posttitel wordt geplakt.

Dan nog 1 laatste opmerking. Wordt elk onderwerp wat je op de hoofdpagina aanklikt bij jullie ook in een nieuw venster geopend? Ik zelf vind dat erg irritant, maar er zal misschien wel een bedoeling achter zitten.

Bedankt!

Update: Het onderwerp is nu weer normaal zie ik :D Goede zaak.
Rest de vraag nog over het openen van nieuwe schermen.

Dan nog 1 laatste opmerking. Wordt elk onderwerp wat je op de hoofdpagina aanklikt bij jullie ook in een nieuw venster geopend? Ik zelf vind dat erg irritant, maar er zal misschien wel een bedoeling achter zitten.
Ja, dat is bekend, maar niet mijn bedoeling. Helaas heb ik nog niet weten te achterhalen in de code van Joomla hoe ik dit voorkom.

Ik heb me nogmaals verdiept in de oude oplossing en deze zodanig aangepast dat bepaalde berichten niet meer worden getoond (de reden waarom ik de boel had aangepast). Dit is gelukt. De oude weergave is bij deze hersteld.

Nog suggesties ter verbetering van de oude opmaak, voor zover me dit lukt?

Het werkt voor mij in ieder geval weer perfect. Bedankt!

Ik vind het positief dat het weer 'terug' is veranderd. Ik vind het prima zo!

Sandra