Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie gaat er mee naar Barcelona? - Forum Wereldfietser

Wie gaat er mee naar Barcelona?

In de zomer van 2008 ben ik van plan richting Barcelona te fietsen en ben van plan daarvoor vier weken vakantie te nemen. Nu heb ik in mijn directe omgeving nog niemand zo gek gekregen om mee te gaan, dus wilde ik het op deze manier proberen.
Waarom nu al zo'n berichtje zetten? Omdat ik graag wil dat de persoon waar ik 3 tot 4 weken mee optrek wel iemand is waar ik mee op kan schieten (en andersom, natuurlijk).

Ik ben iemand die totaal onbekommerd op reis gaat en de problemen ter plekke oplost (mijn laatste fietsvakantie heb ik nog kaarten onderweg moeten kopen). En om maar vast een voorbeeld van mijn volgende fietsvakantie te noemen: mijn frans is beroerd en mijn spaans komt niet verder dan "si" en "buenos dias". Mijn voorbereiding: anwb-talengidsen! Als ik echt iets nodig heb, kom ik er wel uit.

Dus, als je nog steeds zin hebt met mij op fietsvakantie naar Barcelona te gaan, laat dan wat van je horen.

Groeten, Wytse

ik heb wel interesse om (een stuk) mee te fietsen, ik zou zeker de pireneen wille doen