Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verre avontuurlijke (berg)fietsreis okt/nov... wie biedt!? - Forum Wereldfietser

Verre avontuurlijke (berg)fietsreis okt/nov... wie biedt!?

Yes! Ik ben eruit! Ik wil (ga) op de fiets een stuk van de wereld verkennen. Maar ik wil niet alleen want dan is fietsen toch snel saai. Vriend van me kan helaas plots niet meer en dus probleem. Dit wordt overigens mijn eerste echte fietsreis, afgezien van een georganiseerde fietsvakantie en altijd zelf vaak fiets huren op reis.

Waarheen. Zuid Amerika? Nieuw Zeeland? Canada? Azie? Mij maakt het opzich niet zo heel veel uit. Patagonie heeft me wel altijd al getrokken. Ook Nepal en Tibet maar dat is wel vrij hoog en stijl en misschien wat teveel van het goede voor een eerste keer zonder begeleiding. Maar in ieder geval fiets ik het liefst niet plat!

Wanneer. Tsja zo snel mogelijk eigenlijk. Liefst binnen twee weken. Beetje korte termijn maar fiets kopen hoeft niet zo lang te duren :-)

Hoe lang. Eigenlijk toch wel een maand of misschien zelfs twee. En uiteindelijk kan je altijd nog van gedachten veranderen!

In een eerdere post op wereldwijzer.nl heb ik reeds wat meer over mezelf verteld. Komt misschien een beetje ADHD'erig over maar komt er op neer dat ik liever een wandeling ga maken dan twee dagen achterelkaar op het strand liggen!

Sportief Nederland laat van jullie horen! :-))

Mervin (28, jongeman)[/url]

Hi Mervin,

Heb je de oproep van Judith gelezen?
Zie http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... highlight=

Groet, Rena :wink:

Ik heb de oproep gezien. Geweldige route. Moet ik ook een keer doen. Alleen heb ik het Midden Amerika deel al een keer gedaan... dus ja... ga ik toch liever ergens anders heen.

Na Indonesie is mijn oog nu toch weer op Laos gevallen. Dit gaat hem denk ik worden. Vrijdag ticket boeken voor volgende week moet wel lukken toch? :-/

Als er mensen ook die kant op willen dan hoor ik het wel maar voorlopig reken ik er gewoon op dat ik alleen heen zal moeten.