Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarstrektocht op 14 t/m 16 september - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Najaarstrektocht op 14 t/m 16 september

Ja jullie hebben heerlijk weer gehad. Kon jammer genoeg niet mee vanwege een heftige griepje. Maar ben wel erg benieuwd naar de foto's!

Blanche
Hoi Najaarstrektocht op 14 t/m 16 september fietsers(sters)

Ik heb wat plaatjes op http://www.fietshumor.nl gezet. Niet te hard lachen want ik wil nog bij Marco in de leer! :D
Yvette, bedankt voor de mooie uitgzette route en je organisatie van het weekend. Ik heb er van genoten! :lol: Bert, bedankt voor je Gids werk van de "langzame" groep. Erg leerzaam. :P Inge, ik dacht dat je tandemclub-hulptroepen op het station van Apeldoorn had klaargezet. Het was gelukkig niet voor mij maar wel erg gezellig wachten. :roll:

Groetje

Eric

Hoi allemaal,

Bedank voor het gezellige weekend. Ik ben er natuurlijk
ook weer bij, op de beurs van 4 November. Tot dan.
Als ik je dan niet zie dan tot de volgende keer.

Doei Gijs

Hoi wereldfietsers,

Mijn foto's van de najaarstrektocht 2007 staan erop.

Yvette, bedankt voor de compleet relaxte organisatie!
Bert, bedankt dat jij als 'local' wat kon vertellen over de historie van Noord Holland!
Eric, sorry, maar ik moest vooral hard lachen om de mensen op je foto's. Hierbij ook wat tandemhumor!

Wereldfietsers, het was weer erg gezellig!

Bertrand
Sandra de Koster schreef:Ik vond het ook erg gezellig zaterdag! Erg jammer dat ik niet kon blijven. Volgende keer doe ik weer helemaal mee. Ik ga gauw de foto's bekijken om te zien wat ik allemaal heb gemist. Yvette: bedankt voor de leuke route, iedereen: bedankt voor de gezelligheid!
Ps: ben zaterdag toch nog terug gefietst naar Amsterdam... t was veel te mooi weer om in de trein te zitten!

Dat ziet er weer reuze gezellig uit!!!
Bedankt voor het meegenieten van de foto's!!!!!

Groet, Rena :wink:

Zo, en hier nog wat foto's van mij.

Yvette........ het was weer genieten geblazen. Bedankt voor het organiseren!

Richard

Iedereen bedankt voor een vreselijk gezellig weekend en Yvette in het bijzonder voor de organisatie.


Groetjes Bas

link voor foto's volgt, als ik dat onder de knie krijg, anders zie mijn profiel

Hoi Bas,

ik neem aan dat je deze bedoeld.

Om de een of andere reden werkt een directe link naar de foto's niet. Er staan denk ik tekens in die niet goed door de forumsoftware verwerkt worden. :(

Groetjes,
Frank

Leuk foto's allemaal. Ziet er gezellig uit.
Begin volgend jaar wil ik ook lid worden van Wereldfietser en zal vanaf dan denk ik ook zo veel mogelijk met dit soort activiteiten mee doen.

Ik wilde iedereen nog even bedanken voor alle steun en ruimte die jullie me gaven om de tandem tot orde te roepen. Helaas handigheid is niet te koop :roll: . Jurgen natuurlijk voor de laatste meters naar de camping en Harm Jan voor het zeer welkome zetje in de rug!! En natuurlijk een dikke kus voor Yvette voor het organiseren.

Tot de volgende keer

Inge

Ha die Richard,

Zie ik toch maar even mooi dat jullie het handmatige pondje hebben moeten zien te starten... zwaar he... hahaha

Ook zijn jullie door mijn achtertuin De Zaanse Schans gekomen. Erg leuk en toeristisch!

Groet, Rena :wink:

Hoi Rena,

De langzame groep heeft dat beruchte pontje bij Oost-Knollendam ontweken, dat je zelf moet bedienen met een zwengel. Zonder om te rijden overigens!
Helaas bleek het bekende biercafe in pakhuis Batavia aan de Zaan bij Wormerveer gesloten. Blijft een paar maanden dicht wegens verbeouwing.

Wat een weekend!

Een prachtige omgeving en goede organisatie (bedankt Yvette) :D

Een tandem om mij bij de groep te houden (bedankt Inge, ik hoop dat ik niet teveel van je hebt gevraagd aan dk, dameskracht) :?

Een leuke groep. :lol:

En schitterend weer, het regent hier al weer 2 dagen met veel wind, wat hebben wij het getroffen.

Harm-Jan ik ben benieuwd naar je site met je kunstwerken.

www

Heb hem onder de www knop gezet, veel plezier.

Harm Jan

Hej,

Was een gezellig weekend voor zover ik het mee heb kunnen maken ;)
Leuke foto's!

Mieke.

Hee,

Allemaal hartelijk dank voor het leuke weekend. Dit was mijn eerste tocht met de wereldfietser en het zal zeker niet de laatste zijn!

gr Jaron.

p.s shant ik was om 8 uur thuis;)