Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke nek portefeuille gebruiken jullie - Forum Wereldfietser

Welke nek portefeuille gebruiken jullie

Simpele vraag ... welke nek portemonnee gebruiken jullie ... kunnen jullie me aanraden?
Algemeen gebruik / Fiets / motor.
Ik heb er ooit 1 gehad en misschien een paar keer gedragen, zeker als het warm hangt het niet lekker op je huid (deze is van leer) en iets om mijn nek hangen staat me tegen. Ik heb me eerlijk gezegd ook nooit op plekken bevonden waar ik me niet veilig voelde dat ik extra maatregelen moest nemen, ook niet daar waar veel toeristen zijn en de kans op zakkenrollers groter is.
Ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen minder prettig is om iets rond je nek te voelen hangen. Maar dat is ook afhankelijk van het materiaal van het lijntje dat rond je nek hangt denk ik dan. Andere oorzaak zal zijn dat men zo'n nekportefeuille vaak te vol propt. Ik zal het alleen gebruiken om paspoort, bankkaart en documenten (motor) in op te bergen. Vind ik handiger dan bvb spullen samen in de zakken van een jas tet steken. En daar gaat het me om.
Een trekkingbroek met ritsen en knopen zodat het er niet uitvalt. Je hebt ook broeken met een verborgen zak, maar dat zit dan weer niet fijn als je zit of fietst.
Opbergen in zakken van jas vind ik totaal niet handig. Immers informeer ik naar nekportefeuille, andere mogelijkheden heb ik reeds over nagedacht maar dragen dus niet mijn voorkeur.