Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Saldo op OV-chipkaart - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Saldo op OV-chipkaart

Misschien wordt het tijd om toch eens digitaal te leren zwemmen met een smartphone, wees je bewust van de gevaren, en als je hoofd zegt niet doen vooral niet doen. Helaas ontkom je er soms niet aan mee te gaan in de moderne tijd. Windmolens en auto's waren ooit ook vernieuwend en nu weet niemand meer beter.
Ik heb wel een NS-app in de telefoon, maar gebruik hem haast nooit. Dan moet die wel gekoppeld zijn met de bank-app en mijn bankrekening ligt in Stockholm. Die werken niet samen.
Martin E. van Doornik schreef:
do 08 mei, 2025 11:53
Maar wat is de NS verdraaid moeilijk online te bereiken. Kan niet bellen en alleen nog wel briefpost.
Prima bereikbaar, NS. Telefoonnummer 088 67 21 282, dag en nacht blijkbaar. (https://www.ns.nl/klantenservice/contact)

Persoonlijke ervaring is dat de telefoon ook vlot wordt opgenomen. Heb ze wel eens nodig bij defecten aan een ov-fiets. (Doe ik ook aardig wat kilometers mee, voor mij het meest pechrijke fietstype; van lekrijden tot een gebroken kader, of gedoe met elders inleveren waar het dat niet zou mogen zijn toen de digitale sloten nog niet overal waren.)

En een fietsticket of de een of andere toeslag valt inderdaad prima, eenmaal gezeten in de trein, met behulp van de NS-app te kopen.