Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Offroad kampeertrektocht Veluwe (nieuw!) - Forum Wereldfietser

Offroad kampeertrektocht Veluwe (nieuw!)

Goededag allemaal.

Ik wilde graag een weekend tocht meerijden in de activiteiten maar alles zat al snel vol, dus ga ik zelf een tocht organiseren en hij staat al online. Nou zie ik hier mensen die een reismaatje zoeken om samen of meer tochten te organiseren, dus is dit een mooie mogelijkheid om nieuwe mensen te leren kennen en te kijken of er meer mogelijk is. Je bent in ieder geval welkom inschrijven is wel belangrijk om te kunnen reserveren bij de campings voor dat weekend. En er staat voor 31 april maar dat moet natuurlijk 30 april zijn. Ik hoop op een leuke opkomst 🚴🚴‍♀️🚴‍♂️🏕️🌳🌳Grt Wim
Klinkt heel leuk! Let wel even op, bij de activiteit schrijf je:
Aanmelden kan tot een week voor de start (31 april)
Die datum bestaat niet…
Polling schreef:
wo 09 apr, 2025 17:10
Klinkt heel leuk! Let wel even op, bij de activiteit schrijf je:
Aanmelden kan tot een week voor de start (31 april)
Die datum bestaat niet…
Dank je voor de oplettendheid iedereen zal dat wel opvallen ( hoop ik ) :roll:
Voor degenen die geinteresseerd zijn hierbij de link om je op te geven https://wereldfietser.nl/activiteiten/o ... ct/137/274
Leuk dat jullie naar camping Huttopia De Veluwe in Harskamp gaan. Voorheen bekend als Harskamperdennen.
Ben je nog wel welkom op de harkamperdennen.
Ik kan mij nog herinneren dat de bijeenkomst van de Wereldfietser daar niet meer mogelijk was.

gr. Robert
Ja hoor Robert ik ben langs geweest bij allebei de campings en we zijn welkom. Dus aanmelden maar 😊. Theo van den bos zou jij mijn even een privé berichtje willen sturen zodat we in contact kunnen komen met elkaar
Vandaag het eerste deel ( voor de zaterdag 10 mei ) even gereden en route klopt zoals ik de route had gemaakt, dus als je tijd en zin hebt meld je aan. Voor een prachtige tocht in en rond Apeldoorn. Theo van den bos en Richard kruimelaar zouden jullie mijn even een prive berichtje kunnen sturen zodat we even contact kunnen hebben.
Morgen de laatste dag om je aan te melden om nog mee te kunnen, de route is ook geschikt voor beginnende bikers en dan helpen we elkaar om dingen die niet gaan samen op te lossen, tweede route ook gereden en ook goed bevonden zonder problemen.
grt wybi