Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Advies nieuwe fiets budget ruim 500 á 600 euro - Pagina 21 - Forum Wereldfietser

Advies nieuwe fiets budget ruim 500 á 600 euro

404 berichten
Shorttrack schreef:
di 25 mar, 2025 22:57
De nieuwe remmen zitten erop.
20250325_203306.jpg
Mooi werk.

Bij de tweede foto: het rubber balgje hoort aan de andere zijde te zitten, waar de binnenkabel uit de buitenkabel komt. Nou ja, in dit geval waar de binnenkabel uit buisje komt dat netjes de bocht om gaat naar boven. De functie van dat balgje is dat vocht en vuil op dat punt niet mee naar binnen gaat met de binnenkabel. Misschien had je het sindsdien al op zijn plek gezet, maar het is iets wat een mens gemakkelijk over het hoofd ziet.
Mooi gelukt, die voortschrijdende verbeteringen aan je fiets.
Antonius schreef:
wo 26 mar, 2025 15:47
Shorttrack schreef:
di 25 mar, 2025 22:57
De nieuwe remmen zitten erop.
20250325_203306.jpg
Mooi werk.

Bij de tweede foto: het rubber balgje hoort aan de andere zijde te zitten, waar de binnenkabel uit de buitenkabel komt. Nou ja, in dit geval waar de binnenkabel uit buisje komt dat netjes de bocht om gaat naar boven. De functie van dat balgje is dat vocht en vuil op dat punt niet mee naar binnen gaat met de binnenkabel. Misschien had je het sindsdien al op zijn plek gezet, maar het is iets wat een mens gemakkelijk over het hoofd ziet.
Zo goed had ik er nog niet op gelet. Bedankt voor de opmerking.
Huib2 schreef:
wo 26 mar, 2025 20:06
Mooi gelukt, die voortschrijdende verbeteringen aan je fiets.
Bedankt. Stapje voor stapje kom ik er achter wat ik wel of niet wil.
Dan kan ik dan mee nemen als ooit een andere fiets zou aanschaffen.