Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Degelijke voorbladen verkrijgbaar in Kunming? - Forum Wereldfietser

Degelijke voorbladen verkrijgbaar in Kunming?

Na 17000 km zijn de tanden van alle drie mijn voorbladen (bijna gelijktijdig!) behoorlijk op. Heb ze zojuist (in Lhasa) omgedraaid, en hoop er Kunming (nog ruim 2500 km :) nu mee te halen. Weet iemand of er in Kunming (Yunnan, China) goede fietsenzaken zijn die degelijke (LX of XT) voorbladen verkopen?

Peter

Hi Peter,

Ik weet zeker dat er in Kunning een Giant-zaak is want ik zag dat toen ik op zoek was naar een Giant in Dali. Je moet daar wat kunnen vinden.
Ik heb trouwens, post restante, bladen naar Lhasa laten sturen en dat ging goed. Overigens is er ook een Giant in Lijiang (zie Landeninfo) waar jij vermoedelijk wel langs zal komen.

Veel plezier in Oost Tibet (ik zou het zo weer fietsen).

Ben trouwens wel heel benieuwd hoe je gevaren bent. Hoe ben je in Lhasa gekomen?

Ha Flip,

Dank voor de reactie. Lijiang staat min of meer op de route inderdaad, dus dat scheelt weer wat kilometertjes.
Denk Lhasa op pecies dezelfde manier bereikt te hebben als jij:
...KKH, Kashgar, zuidelijke afslap bij Saga, Tingri naar EBC, Shigatse, Gyantse, Yamdrok Tso, Lhasa...

Kijk erg uit naar Oost Tibet, Sichuan en Yunnan.
Nogmaal dank en succes!
Peter