De Utrechtse Poort in Naarden-Vesting! Hoe vaak heb ik in m'n jeugd daar doorheen gefietst.... In de naastgelegen Promerskazerne was er in de jaren zeventig een groot discotheek waar ik als barman heb gewerkt, drie avonden per week.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De Utrechtse Poort in Naarden-Vesting! Hoe vaak heb ik in m'n jeugd daar doorheen gefietst.... In de naastgelegen Promerskazerne was er in de jaren zeventig een groot discotheek waar ik als barman heb gewerkt, drie avonden per week.
Jazeker. Maar ik heb inmiddels al een paar van dit soort fietsen en een nieuwe moet daar wel weer wat aan toevoegen. Dat is het idee althans, dus daarmee ligt de lat ook meteen redelijk hoog.RianGeenen schreef: ↑ma 17 feb, 2025 21:59Leuk, en goed bezig, ik vind het maar koud. Bevalt de Vittorio? Ik hoop dat het meer is dan 'het begint erop te lijken'?
Molenweg (Zevenhoven - Noorden)? In het verleden was dit onverhard, vond ik mooier. Afgezien van de poep, de koeien blijven gewoon midden op het pad staan. Met vragende blik. Wil je er soms langs .....
Dat viel mij ook op. En dat er drie niveaus zijn. In de foto hierboven zie je er twee (als je een beetje je best doet), maar aan de andere kant ook:Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 23 feb, 2025 20:54Ik herken de onderste foto, dit is het gemaal Nieuwkoop. Ook langs gefietst. Wat een groot niveauverschil....