Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Anne zoekt fiets voor lange tocht - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Anne zoekt fiets voor lange tocht

Het is niet alleen de fiets maar ook je eigen lichaam die dat gewicht aan moet kunnen, als je door dat gewicht er na een week al geen lol meer in hebt omdat alles zeer doet en het naar jouw idee langzaam gaat is dat toch jammer?
Al gekeken naar de Sensa Travel Lite Disc

https://www.12gobiking.nl/sensa-travel-lite-disc
Dan moet er nog wel 15 kilo van de bagage af en een voordrager bij.
Snel Safari reisfiets framemaat 51 cm
€ 495,00
https://link.marktplaats.nl/m2229848125

Kan je van de rest van het budget Ouzo drinken in Athene
RianGeenen schreef:
za 15 feb, 2025 19:10
Snel Safari reisfiets framemaat 51 cm
€ 495,00
https://link.marktplaats.nl/m2229848125

Kan je van de rest van het budget Ouzo drinken in Athene
Als het je maat is zou ik niet te lang wachten met reageren.
Doe een goed bod en koop deze fiets! Zadel en stuur kan je aanpassen zodat het je maat wordt….
Succes!
Rickie
RianGeenen schreef:
za 15 feb, 2025 09:14

Dan zou je nog shampoo, conditioner, crèmespoeling, dagcrème, nachtcrème, zonnebrand
Wat is gemillimeterd haar toch makkelijk, 1 tube voor haar en body. Ook dag en nachtcrème hoef ik niet mee heb dat opgegeven om te gebruiken was kansloos 😉
RianGeenen schreef:
za 15 feb, 2025 09:14
Ik had vroeger een veldbed en slaapzak van de legerdump, oude tent (dit is geen advies hoor, zeker niet zelfs)
Dan zou je nog shampoo, conditioner, crèmespoeling, dagcrème, nachtcrème, zonnebrand, etcetera... mee kunnen nemen
Camera met objectieven en standaard
Laptop, powerbank
Gitaar
En ook al gaan boodschappen op, op een zeker moment hangen ze wel aan je fiets

Ieder zijn ding natuurlijk, en als je er blij van wordt, lekker doen

Dat betekend natuurlijk wel dat je fiets het gewicht aan moet kunnen. Dus dan kan je een sterkere fiets kopen of minder meenemen.
Stuk zeep, tandenborstel en een deodorant rollertje hop klaar. Laptop gitaar, :shock:
Ha allemaal! Veel dank voor jullie reacties! Ik ga even door de voorstellen speuren, fijn dat iedereen zo meedenkt.
Ik zie veel commentaar over de 30 kilo, en inderdaad, ik denk dat dit bij nader inzien veel te veel is en dat ik hier ook niet aan ga komen. Het was een inschatting met gassetje/tent/voedsel/kleding, maar jullie hebben gelijk, het kan vast minder. Ik wil wat fietskleding, een paar schone shirts en wat warme kleren mee, maar daar blijft het ook wel bij, en hoef niet 5 flessen shampoo mee ;)
Groet!
Tenzij je van plan bent met shampoo je kleren te wassen (wat overigens prima kan) zou ik gewoon een kleine fles meenemen, onderweg hebben ze ook winkels waar dat verkocht wordt. Dus denk ook aan waspoeder voor onderweg.
Er staat/stond dit zoekertje op het forum viewtopic.php?t=40387

Naargelang je binnenbeenlengte kan het de juiste maat zijn, maar wellicht net te groot.

Persoonlijk vind ik dat soort fiets perfect om op fietsvakantie te gaat met wat bagage, en als het dus niet te sportief is:

Geen veringen
3x9 derailleur
V-brakes
Naafdynamo
Nokjes voor- en achteraan

Wel dat trekkerstuur door een gewoon stuur, en verende zadelpen door een gewone vervangen, en dan heb je geen gedoe met olie, super degelijk, enkel onderdelen die voorspelbaar falen of overal verkrijgbaar zijn en een fractie van de prijs die van je een een nieuwe betaalt.