Additionally, paste this code immediately after the opening tag: bike friday tandem - Forum Wereldfietser

bike friday tandem

Wie heeft ervaring met het gebruik van een bike friday tandem op langere tochten?
Fer en Gemma

Hoi Gemma,

je kunt allicht eens vragen bij Jan Willem van Fietsplezier of je eens een testrit kan maken? Hij verkoopt Bike Friday.
Beste Eric,
Hartelijk dank voor je bericht. Qij zijn daar geweest en Jan Willem heeft ons uitgebreid voorgelicht. Deze vraag was bedoeld om ook ervaringen van anderen te horen. Overigens zijn we heel enthousiast over deze tandem: op maat, geen probleem met een stoker die langer is dan de captain, mme te nemen in trein etc., kortom.....
Groeten, en tot ziens
Gemma Kenter

Beste Gemma,
Ik zie dat je nog geen reactie hebt gekrgen op de vraag ivm de Bikefriday tandem. Ik heb eigenlijk zo'n beetje dezelfde vraag als jullie.
Het lijkt me een goede tandem maar gebruikerservaringen zijn altijd welkom.
Ik denk dat "we" uit moeten wijken naar buitenlandse fora.
Maar nog niet iedereen is terug van vakantie dus wat niet is kan nog komen.
Ik ben benieuwd wat er nog aan reacties gaat komen.
mvgr
Bert

Bert, ik heb dezelfde vraag gesteld op de website van de engelse tandemclub. Heb 1 antwoord gekregen van tevreden tandemgebruikers, maar nog niet op de specifieke vraag over de stabilieteit bij rijden met bepakking. Ook van bike friday zelf nog geen respons. Zal het melden indien ik iets hoor.
Gemma

ggkenter schreef:Bert, ik heb dezelfde vraag gesteld op de website van de engelse tandemclub. Heb 1 antwoord gekregen van tevreden tandemgebruikers, maar nog niet op de specifieke vraag over de stabilieteit bij rijden met bepakking. Ook van bike friday zelf nog geen respons. Zal het melden indien ik iets hoor.
Gemma
misschien heb je hier wat aan:
http://search.bikelist.org/?SearchStrin ... wform=true