Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Campings langs de weserroute - Forum Wereldfietser

Campings langs de weserroute

Wij gaan volgende week de Weserroute fietsen met tent achterop. Weten jullie leuke campings op de route? En zijn er genoeg te vinden? Ik hoor graag tips. Gr Corine
Een paar jaar geleden heb ik de Wezer gevolgd. NIet specifiek de Wezer-route gevolgd overigens. Er waren zeker campings, maar waar ik soms wel eens tegen aanliep is dat de camping die ik dan vond net aan de andere kant van de Wezer was. En dat is soms lastig. Dus een kwestie van vooruit kijken om, indien nodig, bijtijds een brug of pont naar de andere kant te pakken.
Dank voor de tip fystreizger
Staar je ook niet blind op campings, bij veel watersportverenigingen kun je als fietser ook vaak je tentje opzetten, net als de mensen die met een kajak of kano onderweg zijn. Grote voordeel is ook dat je vaak dicht bij het centrum zit en de kosten ook erg meevallen.
er zijn voldoende campings, maar inderdaad soms net aan de overkant. Een hele mooie is Camping Weserbergland in Heinsen, met een groot trekkersveld (je krijgt er zelfs een kabel voor stroom om je telefoon op te laden). Met een beetje geluk sta je pal aan het water. De camping is vorig jaar door de NL eigenaren verkocht aan een Duits echtpaar, die zijn net zo aardig. Terras en broodjesservice.
Goede tip Hans. Dank je
misschien help dit je ook
https://lijsttrekkers.be/camping-selector/
track van Weserroute uploaden en afstand aangeven

succes!
Handig Jason. Dank je