Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stuurbocht met Magura HS33 (of toch HS66)0 - Forum Wereldfietser

Stuurbocht met Magura HS33 (of toch HS66)0

Hi Allen,
Die iets afweten van de ombouw van een recht stuur met Magura HS33 calipers en Rohloff draaishifter naar een stuurbocht met Magura HS66 ( zeer moeilijk verkrijgbaar) of Shimano Ultegra shifters.

Kan iemand mij n adres aanbevelen alwaar ik met dit tech probleem terecht kan?

Zeer gewaardeerd door,
Roald Haanstra 🚴🙋
De uitdaging van hs33 bedienen met racebocht is een bekende, daarnaast Rohloff bedienen met ultegra is nieuw voor mij.
Grandonneur schreef:
ma 29 jul, 2024 11:01
De uitdaging van hs33 bedienen met racebocht is een bekende, daarnaast Rohloff bedienen met ultegra is nieuw voor mij.
Kan volgens mij prima met een Rohbox. Ik gebruik het zelf ook voor mijn brifters (Sram red) in combinatie met Rohloff
Rohloff is bezig met draadloos elektrisch schakelen voor een niet e-bike dus met een kleine accu voor het schakelen, dat zou het een hele mooie manier van schakelen zijn in combi met een race stuur bocht, maar heb geen idee wanneer het op de markt komt.

Voor mechanische ombouw zou je Snel fietsen in Utrecht eens kunnen bellen.
Ik heb geloof ik nog HS66 grepen liggen...
Hallo Peter,

Ik heb je een PB gestuurd een week geleden, heb je het al gezien?
Graag alsnog je antwoord asap.

Met vriendelijke groet,
Roald
Beste mensen,
Ik tot op heden begrepen dat het mogelijk is om met n deelbaar stuur van VN en de remgrepen van de HS 77 (of 66) , mijn rechte stuur te laten ombouwen naar een stuurbocht.
Maar waar ik nu (nog) tegen aanhik is dat dat deelbare alloy 6061 zwart is terwijl de hele fiets n zilver (titanium) look heeft.
Heel graag had ik een zilveren gehad zoals bijvoorbeeld de Velo orange new randonneur stuur (46cm) .
Ook de suggestie van Sarolea spreekt mij zeer aan met de Rohbox maar dat is geloof ik weer niet mogelijk met Magura HS33 remmen.
Kortom zijn er nog mensen met suggesties om dit vraagstuk te trekken?

Zou fijn zijn als ik er mee naar Dronten zou kunnen....... met stuurbocht.

Groet Roald
Het nieuwste bericht in mijn inbox op dit forum is van 2021... Lijkt dus iets niet goed te gaan met prive berichten.

Even een mailtje sturen naar mijn voornaam @ achternaam .nl ?