Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis af te halen voor liefhebber, B.O.B. aanhanger - Forum Wereldfietser

Gratis af te halen voor liefhebber, B.O.B. aanhanger

Omdat ik zelf overgestapt ben naar een fiets met een Rohloff naaf, kan ik de B.O.B. niet meer gebruiken. Deze is alleen geschikt voor een fiets met tandwielen. Is al enige jaren oud, maar nog prima te gebruiken. Gratis af te halen.

Bijlagen

Begrijp ik niet, ik heb ook BOB -kar en ook Rohloff, en deze werken prima tesamen.
Ik heb rohloff met schijfremmen en paste bij mij ook niet

Mario
Ik heb zeker intersse. Waar is de BOB af te halen? Zou hem gebruiken als trailer voor onze hondjes :)
Mocht het in de buurt van Groningen zijn dan heb ik er ook wel een goede fles wijn voor over!
*david* schreef:
zo 23 jun, 2024 23:12
Mocht het in de buurt van Groningen zijn dan heb ik er ook wel een goede fles wijn voor over!
Helaas is in Zuid Holland
hoeksie schreef:
zo 23 jun, 2024 22:40
Ik heb zeker intersse. Waar is de BOB af te halen? Zou hem gebruiken als trailer voor onze hondjes :)
Daar lijkt hij mij niet echt voor bedoeld en geef hem liever voor fietsreizen
AVis schreef:
ma 24 jun, 2024 18:51
hoeksie schreef:
zo 23 jun, 2024 22:40
Ik heb zeker intersse. Waar is de BOB af te halen? Zou hem gebruiken als trailer voor onze hondjes :)
Daar lijkt hij mij niet echt voor bedoeld en geef hem liever voor fietsreizen
Leuke anekdote daarover: op onze reis naar Rome met tandem en (BOB) aanhanger kwamen wij een zelfde combinatie tegen, maar dan met in de BOB een hond. Die had het reuze naar zijn zin.

Of de aanhanger er voor bedoeld is, tja, officieel niet, maar zo'n eenwieler rijdt wel een stuk lekkerder dan een tweewieler die een stuk breder is.

Oja, bij onze Rohloff met ketting past die aanhanger dus ook prima (alleen de bagagedrager was even passen en meten)
AVis schreef:
ma 24 jun, 2024 18:51
hoeksie schreef:
zo 23 jun, 2024 22:40
Ik heb zeker intersse. Waar is de BOB af te halen? Zou hem gebruiken als trailer voor onze hondjes :)
Daar lijkt hij mij niet echt voor bedoeld en geef hem liever voor fietsreizen
Die fietsreizen maken wij juist met de hondjes
Is de BOB al weg? Ik wil m heel graag gebruiken voor bagage tijdens fietsreizen