Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar en of alleen in de Eifel - Forum Wereldfietser

Fietsen naar en of alleen in de Eifel

Goedemiddag allen, medio begin of eind oktober wil ik een tocht maken richting de Eifel Duitsland.
ATB / Trekkingfiets Gravel, maakt niet uit. Alleen gaan heb ik vorig jaar gedaan, enkeltje Berlijn. Nu ben ik op zoek naar mededieren die de tocht ook willen doen. Overleg, auto heen of fietsend heen en terug. Niveau van mij is middelmatig tot redelijk goed. Reactie graag gewoon hier of PB. Alvast een goed weekend, groeten Erik Speckmann
Vanuit Heerlen of vanaf Leeuwarden?.... :)
beste Eric

berichtje van pat63 (zie mijn oproep van 19 april)

ik zoek dus fietsmakker (m) voor vakantiefietstocht van ca n week....de eifel lijkt me ook prima en
qua periode kan ik in oktober, maar ik zou ca laatste week september toch de voorkeur geven, gezien
dan toch meer kans op beter weer....ik ben 63, maar sportief en jong van geest, dus voor mij is leeftijd
geen probleem (reeds tocht gedaan met jongere én oudere mensen en verliep prima)....wel rustig(er) aan
en genieten....ca 70 km/dag en goedkope hotelletjes....

ik woon in belgie, meer bepaald in west vlaanderen, maar afstand geen bewaar als het klikt

interesse dan graag berichtje terug en wie weet .....

grtjs
patrick