Laatste stuk van de Via Rhona, in noordelijke richting. Prachtig in één woord. Maar soms is april nog erg koud. Sneeuwbui afgewacht in bushokje. Nog 50 dagen tot Krentjebrijland.
Pier.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wij zijn ook positief verrast over het landschap, minder over het weer… Nou ja, bij fiets-kampeervakanties is dit vervelender, als je dan de tent moet opzetten en in de kou blijft… Nu is het best te doen, na een natte, koude dag fietsen en wandelen lekker in een verwarmd huisje. Pure luxe.
Dat zou ik ook geen probleem vinden, en wel leuk ook, maar inderdaad, de heisa er omheen…. Afgelopen weekend iets met motoren denk ik, de eigenaar van ons huisje waarschuwde ons niet die kant op te fietsen, levensgevaarlijk, zei hij.Bert van Sprang schreef: ↑do 18 apr, 2024 20:10Ik vind juist het contrast wel leuk. Door het bos via smalle paadjes afdalend vanaf de Kaiser Wilhelm Turm stuiten we ineens op het racecircuit waar antieke auto's hun rondjes draaien. Het circus er omheen kan ik dan weer minder waarderen.
Helaas heeft mijn vrouw heimwee naar haar geboortegrond dus - als huizen hopelijk ooit nog betaalbaar worden - is de kans groot dat ik hier over enkele jaren niet meer ben. Dus ik probeer nog zo veel mogelijk mee te pakkenGrandonneur schreef: ↑do 18 apr, 2024 21:22Fedor, als ik over een jaar of 15 niet meer zo gebonden ben aan de regio waar nu mijn huis staat dan kom ik jouw kant op.
Nou... gisteren besloten om toch maar met de auto boodschappen te doen. Het stukje van de parkeerplaats naar de ingang was voldoende om druppend binnen te komen. Je was toch op de verkeerde plek