Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Aj, dat is jammer. We staan er zondag. Had wel gehoopt dat er meer dan voldoende non-ebikes te vinden zijn. Er zijn steeds meer kleine bouwers die best interessant zijn. Leuk dat Vittorio zo'n doorstart maakt.
Als kleine bouwer is het ook niet gratis om op de beurs te staan, dus dat zal wel 1 van de redenen zijn dat er zo weinig staan.Marco Meijerink schreef: ↑za 24 feb, 2024 09:11
Aj, dat is jammer. We staan er zondag. Had wel gehoopt dat er meer dan voldoende non-ebikes te vinden zijn. Er zijn steeds meer kleine bouwers die best interessant zijn. Leuk dat Vittorio zo'n doorstart maakt.
Volgend jaar komen we kijken. Zouden we dit jaar ook gedaan hebben hoor, als we niet in het buitenland zouden zijn geweest.Wim schreef: ↑vr 23 feb, 2024 17:52De wereldfietserdagen (13 en 14 april in Ede) zijn dit keer juist wel mede bedoeld voor mensen met geen of weinig ervaring. Kijk maar eens naar het lezingenprogramma, waar je naast stoere tochten naar verre landen ook presentaties vindt van beginners, en voor beginners.
Dat is ook leuk, en natuurlijk de manier om het precies te krijgen zoals je het hebben wilt.
dat vind ik dan wel heel erg jammer (niet voor dit jaar, we kunnen helaas niet). Dat is nl precies wat ik miste: tassen, tenten, handvatten, fietsonderdelen, (regen)kleding, kooksetjes, stoeltjes, matjes, slaapzakken… eigenlijk alles wat wij op het tentenveldje lieten zien. Je wilt niet weten hoeveel mensen er gevraagd hebben naar waar ze dit of dat konden kopen. Alleen de bagagenetjes waren op de beurs te koop, en ik weet zeker dat er verschillende mensen eentje gekocht hebben nadat ze bij ons hadden gezien hoe handig ze zijn.