Koop eens een opvouwbaar fototoestel... echt waar, ik zal wel niet de enige zijn die iets van je reis wil zien.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Koop eens een opvouwbaar fototoestel... echt waar, ik zal wel niet de enige zijn die iets van je reis wil zien.
Haha, ja ze verzinnen wat.
Dit ding? : https://www.google.nl/search?tbm=isch&q=foldable+kettle
Ondertussen ben ik er achter dat álle banden bij mij breder vallen. Het blijkt dat ik deze zomer een nieuwe velg heb gemonteerd die ca 3mm breder is dan de vorige. Dat ie breder was had ik over het hoofd gezien. Dit zorgt ervoor dat banden ook zeker 3mm breder uitvallen, dus 47-559 wordt dan 50mm en dat valt dan net te breed uit. Ik ga denk ik tzt wel weer een smallere velg monteren, maar neem voor nu de gelegenheid om wat smallere banden te rijden en te proberen.
Het is wel gebruikt (en dat is inderdaad geen nadeel), maar het dek staat nog mooi strak, en is nog nooit opgespannen:
Een mogelijke kandidaat is deze Nieuwenhof. Ik vermoed uit begin jaren '50:
Wat bijzonder dat zo'n niet-zo-heel-italiaans-raspaardje fiets dergelijke aandacht krijgt. Erg sympathiek.non-fixie schreef: ↑di 09 jan, 2024 14:29Een mogelijke kandidaat is deze Nieuwenhof. Ik vermoed uit begin jaren '50:
Voor de Gazelle-voorvork op de foto heb ik na jaren een vervanger gevonden, met de correcte Reynolds 531 "Super Resillient" bladen.
Marten Gerritsen heeft daar vorig jaar een langere binnenbalhoofdbuis voor me op gezet, en ook het Simplex-derailleuroog hersteld:
Ben ik nog wel even mee bezig ...