Ik noem daarom geen datum en bij onze afwezigheid komt er een andere auto op onze oprit.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wie pakt nou een fiets van 20 jaar oud, levert bij heling bijna niks op. Als ik die crimineel zie, zal ik 'em.
Da's precies wat ik bedoel.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 09 mar, 2023 11:09
Wie pakt nou een fiets van 20 jaar oud, levert bij heling bijna niks op.
Je maakt hier vrees ik de klassieke fout door de zaak te bekijken vanuit het gezichtspunt van een fatsoenlijk mens zoals jijzelf en de rest van dit forum, maar een junk die al een paar uur loopt te rillen omdat hij achterloopt met z’n shot heeft hoogstwaarschijnlijk een wat ander referentiekader.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 09 mar, 2023 11:09Wie pakt nou een fiets van 20 jaar oud, levert bij heling bijna niks op.
FIFY.willem.m schreef: ↑wo 08 mar, 2023 19:33Ik heb ook al een idee voor non-fixie en carlw:
Een zelfde maat fietsenschuur, maar dan met een lift naar een veel grotere fietsenkelder met plek voor 50-150 fietsen met aangrenzende werkplaats en showroom. Het is even wat aarde scheppen, maar dan heb je ook wat.
Is niks Zweeds, maar mijn eigen vinding! Met oude molenonderdelen. Zoals dit zwarte "maanijzer", gesmeed in 1830 ! Afkomstig uit een gesloopte wipmolen in Hazerswoude. Hij houdt op de foto het deurslot open.Speeder300 schreef: ↑do 30 nov, 2023 12:35Toevallig hebben wij hier bij het forum iemand zitten die eventueel effe bij u langs kan komen om een oerdegelijk stukje Zweeds hang- en sluitwerk te monteren.