Additionally, paste this code immediately after the opening tag: pijn in handen - Forum Wereldfietser

pijn in handen

Heeft iemand nog een nieuw en goed idee voor het wegnemen van pijn in de hand
palmen en vingers. Ik ben bang dat ik mijn zenuw heb beschadigd.

IK heb nu al van alles geprobeert, maar het gaat niet weg. vroeger fietste ik veel nooit last gehad. ander stuur en zadel op gezet en veel last, zelfs van schouders. :cry:

Hoort het wel.

mario

Oh, maar dan is het heel makkelijk. Zet je oude stuur en zader weer terug....

ik heb er juist andere op gezet omdat die vorige kapot waren

mario

Probeer dan dezelfde te vinden. Of neem nauwkeurig de maten en zoek iets dat er veel op lijkt.

Wellicht is het verstandig eerst te bedenken wat er precies is veranderd. Stuur hoogte, hand positie (hoe fiets je het meest?), meer of minder mogelijkheden om van houding te wisselen, andere handvatten, andere afstand zadel-stuur, breder of smaller, hoek zadel, hoogte zadel, ...

Als je dit weet dan kun je wellicht achterhalen waar het probleem zit. Als je het hier post hebben anderen wellicht nog ideeën om het aantal mogelijkheden terug te brengen.

Ik heb ook altijd pijn in de handen en op gelijk welke fiets. Het probleem is dat ik te zwaar ben en te veel gewicht op mijn handen zet.

Ik zou het stuur zo hoog moeten zetten dat ik met een volledig gestrekte rug rijd, maar dat levert dan weer te veel luchtweerstand.

Afslanken is eigenlijk de enige oplossing.