Door jarenlang een dubbele standaard te gebruiken (met kind achterop) zijn mijn standaardplaat en liggende achtervork beschadigd en verroest. Op de foto kan je zien dat de standaardplaat aan de ene kant gescheurd is en dat de achtervork wat ingedeukt is. Volgende maand wil ik deze fiets gebruiken voor een fietsvakantie van 1000 km en daarna wil ik hem nog lang dagelijks gebruiken (hij heeft nu 33666 km).
Is het verstandig/veilig om dit zo te laten of kan ik beter op zoek gaan naar een goede lasser? Kan het verder doorroesten? Beschermen tegen vocht lijkt me heel moeilijk op die plaats. Verder is het wel een stevige fiets met een extra achtervork (zie 3e foto). Het zwart aan de andere kant van de standaardplaat is tape, omdat de zijkant ook wat roest is op die locatie.
Is het verstandig/veilig om dit zo te laten of kan ik beter op zoek gaan naar een goede lasser? Kan het verder doorroesten? Beschermen tegen vocht lijkt me heel moeilijk op die plaats. Verder is het wel een stevige fiets met een extra achtervork (zie 3e foto). Het zwart aan de andere kant van de standaardplaat is tape, omdat de zijkant ook wat roest is op die locatie.