Misschien omdat er 800 miljoen YouTube video's om aandacht concurreren, om nog maar te zwijgen van andere social media. En wat te denken van de reële wereld (ja, die bestaat ook) waar mensen soms aandacht aan besteden.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Misschien omdat er 800 miljoen YouTube video's om aandacht concurreren, om nog maar te zwijgen van andere social media. En wat te denken van de reële wereld (ja, die bestaat ook) waar mensen soms aandacht aan besteden.
Dat is omdat dit niet de enige plek op internet is waar dit filmpje bekeken wordt. Het komt uit de Vlaamse media en die werken i.h.a. niet met youtube. De reden dat ik een youtubeversie gebruikte hier is dat het directbop het forum kan.
Dan is waarschijnlijk je snapper kapot.
Daar hoeft de wetgeving niet voor aangepast te worden. Voor speed pedelecs is de max snelheid in de bebouwde kom al 30km/h.hoogframe schreef: ↑ma 24 apr, 2023 21:59
pas daarbij alsjeblieft de verkeerswetgeving zo aan dat de 30 km/u als maximumsnelheid ook geldt voor fietsers, al dan niet oversteund (en niet alleen voor motorvoertuigen). dan dus geen speedelecs meer die met richting de 50 km/u door de 30 km-zone laagvliegen, zoals ik nu meemaak.
Ook de fatbike benoemen ze verkeerd. Natuurlijk zijn er een hoop e-bikes met brede banden die eigenlijk bromfiets zijn. Maar die zijn er zonder brede banden net zo goed. Die brede banden staan daar los van.hoogframe schreef: ↑ma 24 apr, 2023 21:59[...]
in dit leuke artikel snap ik niks van de passage over scooters. de scooter zie ik als een carrosserievorm, net als de sedan bij auto's. de tekst dat een scooter in NL een geknepen versie is van een motorfiets in het buitenland... wat is hier de zin van? (en het is niet waar)
[...]
Maar niet voor fietsers. Die hebben namelijk geen verplichte snelheidsmeter. Zonder die snelheidsmeter wordt het ook lastig aan de snelheid houden.LHTJoost schreef: ↑ma 24 apr, 2023 22:27Daar hoeft de wetgeving niet voor aangepast te worden. Voor speed pedelecs is de max snelheid in de bebouwde kom al 30km/h.hoogframe schreef: ↑ma 24 apr, 2023 21:59
pas daarbij alsjeblieft de verkeerswetgeving zo aan dat de 30 km/u als maximumsnelheid ook geldt voor fietsers, al dan niet oversteund (en niet alleen voor motorvoertuigen). dan dus geen speedelecs meer die met richting de 50 km/u door de 30 km-zone laagvliegen, zoals ik nu meemaak.
Als fietser/automobilist denk ik ook weer “schuif niet alles waar je op het fietspad vanaf wilt de rijweg op”. Ik vrees dat we door alle soorten vervoer zo langzamerhand een type rijbaan tekort komen.
En als ze eens wat willen organiseren zoals een loop- of wielerwedstrijd niet meteen een hoop fietsvoorzieningen afsluiten maar gewoon de stadsring of de A2. A79 mag ook.Op die laatste weg zouden best wel wat recreatieve rijders op af komen om eens op te kunnen fietsen. Idee?Grandonneur schreef: ↑ma 24 apr, 2023 22:42Daarentegen pleit ik voor het onverharden van de rijbaan. Zowel fiets als auto.