Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kennismakingsweekend jongeren 15 t/m 17 juni! - Forum Wereldfietser

Kennismakingsweekend jongeren 15 t/m 17 juni!

Omdat we graag fietsende jongeren met elkaar in contact brengen organiseert de Wereldfietser een fietsrektocht voor jongeren in de leeftijd van 15 t/m 21 jaar!

Datum
15, 16 en 17 juni

Locatie
Het weekend zal plaatsvinden in Gelderland en Overijssel waar we van Wezep, via de Sallandse Heuvelrug, naar Arnhem fietsen!
We verzamelen vrijdagmiddag/avond op camping Heterveen in Wezep. (http://www.groentje-wezep.nl/heeterveen/) De volgende dag fietsen we, via nationaal park de Sallandse Heuvelrug, naar Bathmen waar we overnachten op camping de Coolewee. (http://www.coolewee.nl/) Zondag zullen we vanaf deze camping naar Arnhem fietsen waar je eventueel de trein naar huis kunt nemen. Ook Wezep is goed te bereiken met de trein. (www.ns.nl)

Afstanden
De route is in totaal 140 kilometer lang. Dit betekent dat er zo’n 70 kilometer per dag wordt gefietst.

Kampeerspullen
Zorg voor je eigen kampeerspullen, dus een tent, slaapmatje, slaapzak en wat kookspullen. Heb je bepaalde spullen niet dat kun je altijd contact opnemen, wij kijken dan of we iets kunnen regelen.

Kosten
Er zijn geen extra kosten aan verbonden! Wel is het zo dat je de overnachtingen, het eten, drinken en eventuele reiskosten zelf betaalt.

Je kunt je bij mij aanmelden door een mail te sturen naar ismieke@hotmail.com.
Graag tot ziens op het fietsweekend!

Hej,

'T weekend was erg gezellig!
Foto's en het verslag kun je vinden op mijn space http://ismieke.spaces.live.com (het verslag staat op de weblog)

Mieke.

Terwijl zij thee zet...
Deze zin vat het weekend het best samen. Thee zetten zal nooit meer hetzelfde zijn.

Goed verhaal, kort, bondig en volledig. Beter had het niet verwoord kunnen worden! Toen ik terug naar het noorden ging, bleek maar weer hoe we het hadden getroffen met het weer. Het had de hele dag geregend. Tot ik arriveerde ;).

Dit is in ieder geval zeker voor herhaling vatbaar (vóór volgend jaar maart zou handig zijn, of we moeten het aan de andere kant van de oceaan doen)!

Steven (die nog steeds met Bert en Ernie in zijn hoofd zit)

Jammer dat ik uiteindelijk heb moeten laten lopen :(.

wel komisch om er een NJN'er tussen te zien(Ik doel op Esmee) :). Er zitten inderdaad aardig wat (fiets)reislustige mensen bij die vereniging.

Inderdaad, bij ons thuis had het ook de hele dag geregend! We hebben het echt getroffen.

Jammer dat je niet mee was Sephi, maar we gaan vast vaker fietsen ;)

Deze zomer wordt het niet echt fietsen voor mij, zit vooral met de motor in de bergen. Maar volgende lente+zomer als ik weer in NL ben dan ga ik zeker weer fietsvakanties doen.

en mooi dat jullie het hebben getroffen :)

hallo allemaal,

Ik weet sinds kort dat deze site bestaat en dat er blijkbaar meer mensen het gekke idee in hun hoofd halen om trektochten met de fiets te maken :D Het weekend voor jongelui leek mij heel gezellig maar ik hoorde er pas van toen het al geweest was :cry: Weet iemand of er nog een andere activiteit komt van de jeugdafdeling van de Wereldfietser? of dat ik zelf wat op poten kan zetten? of is het met de oudjes :oops: ook gezellig? :)

mazzels! jaron