Ik weet: het is weinig constructief, maar ik wil even mijn frustratie kwijt.
Onlangs helaas mijn fietstocht moeten afbreken en met de trein terug gegaan naar Nederland vanuit Noord Italië. Niet alleen waren er vaak vertragingen (waardoor het reisschema weer aangepast moest worden) maar soms gingen treinen gewoon niet (met weer vertraging en aanpassingen). Dit was echter niet de horror. Wat ik echt horror vond is dat treinmaatschappijen gewoon niet geïnteresseerd zijn in DE KLANT. Ter illustratie: we komen eindelijk aan in Venlo. We moeten naar Eindhoven. Net voor deze zou vertrekken wordt omgeroepen: deze trein gaat niet vanwege een ongeluk en deze situatie duurt minstens 2.5 uur. Er wordt niet meer gezegd. Een enigzins klantvriendelijk bedrijf had omgeroepen
-dat de trein niet naar Eindhoven gaat vinden wij erg vervelend voor u
-dat er een alternatief is: namelijk neem de trein naar Roermond en dan naar Eindhoven
-dat die trein naar Roermond van Arriva is, maar dat de reizigers zich daar niet druk over hoeven te maken, dat de NS dat wel met Arriva regelt
-dat omdat het zo vervelend is voor klanten er op de perrons gratis koffie is
......maar helemaal niets van dit. Als er problemen zijn worden die over de schutting in de tuin van de reiziger gegooid.
Zo: ik ben mijn frustratie kwijt.
Onlangs helaas mijn fietstocht moeten afbreken en met de trein terug gegaan naar Nederland vanuit Noord Italië. Niet alleen waren er vaak vertragingen (waardoor het reisschema weer aangepast moest worden) maar soms gingen treinen gewoon niet (met weer vertraging en aanpassingen). Dit was echter niet de horror. Wat ik echt horror vond is dat treinmaatschappijen gewoon niet geïnteresseerd zijn in DE KLANT. Ter illustratie: we komen eindelijk aan in Venlo. We moeten naar Eindhoven. Net voor deze zou vertrekken wordt omgeroepen: deze trein gaat niet vanwege een ongeluk en deze situatie duurt minstens 2.5 uur. Er wordt niet meer gezegd. Een enigzins klantvriendelijk bedrijf had omgeroepen
-dat de trein niet naar Eindhoven gaat vinden wij erg vervelend voor u
-dat er een alternatief is: namelijk neem de trein naar Roermond en dan naar Eindhoven
-dat die trein naar Roermond van Arriva is, maar dat de reizigers zich daar niet druk over hoeven te maken, dat de NS dat wel met Arriva regelt
-dat omdat het zo vervelend is voor klanten er op de perrons gratis koffie is
......maar helemaal niets van dit. Als er problemen zijn worden die over de schutting in de tuin van de reiziger gegooid.
Zo: ik ben mijn frustratie kwijt.