door
robhuls » di 31 mei, 2022 10:24
Ik zat hier laatst ook mee. Fiets mee in de trein is me te veel gedoe, ook omdat de NS in de communicatie toch wel erg 'liever niet' uitstraalt (neem een OV fiets). Mijn idee is dat je de auto het best gewoon in een niet al te slechte buurt parkeert, daar staat het immers vol met auto's die er tijden staan. En dan wellicht een klein terreintje met 8+ plekken en niet bij iemand voor de deur, om te voorkomen dat de persoon achter die deur vind dat je op 'zijn' plek staat. Lijkt me beter dan op een parkeerterrein dat in de nacht helemaal verlaten is, zoals veel publieke parkeerterreinen. Bij een Valk heb ik ook slechte ervaringen, daar worden nog wel eens ruitjes ingetikt vanwege laptops die vaak in de auto's liggen en bovendien is dat terrein van de Valk zelf, wat wellicht gedoe geeft als je terug komt.
Voor een dagtochtje parkeer ik tegenwoordig vrijwel altijd bij een voetbalveld of iets dergelijks, ook in het buitenland. Ik zoek dat vaak vantevoren vast uit, want ik vind het vervelend rond te rijden op zoek naar een parkeerplek die me aan staat.