Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Eentje is genoeg; haast onuitputtelijke voorraad en kost geen ruimte in de fietstassen.martinmack schreef: ↑di 22 feb, 2022 13:26Ik neem aan dat je niet zo veel melkmoeder in 1 keer mee neemt toch?
Weet niet waar je heengaat, maar de alomtegenwoordige Bidronka in Polen heeft het in elk geval: "mleko w proszku"martinmack schreef: ↑di 22 feb, 2022 13:26Beste,
Afgelopen jaar heb ik melkpoeder gebruikt, erg goed bevallen
Maar hoe doen jullie dat met tochten van 2 of 3 weken? Ik neem aan dat je niet zo veel melkmoeder in 1 keer mee neemt toch?
Ik wil naar oost europa gaan. Daar is melkpoeder nog redelijk gering.
Groeten,
Martin
Ik ga inderdaad naar Polen. Van Gdansk naar ZakopaneWeet niet waar je heengaat, maar de alomtegenwoordige Bidronka in Polen heeft het in elk geval: "mleko w proszku"
Sinds we de reisverhalen lezen van @bdr klinkt dat als luxe.Fytsreizger schreef: ↑wo 23 feb, 2022 08:28Meestal eet een broodje, maar die wil nog wel eens erg droog worden als je dat de volgende ochtend eet,......... Soms met lege maag vertrekken en dan als eerste een bezoek aan een supermarkt of bakker.
Als verstokte zwarte koffie drinker levert terrasbezoek steevast een zakje melkpoeder op (behalve als er een cupje melk bij de koffie wordt geserveerd ). Twee zakjes met een portie havermout en wat rozijnen geven een prima dagstarter.