Ik heb even na zitten denken over hoe ik mijn langere fietsreis zou kunnen financieren, en toen kwam het volgende ( wellicht niet zo realistische) idee in me op: bedrijven zoeken die mij willen betalen om al fietsend reclame voor ze te maken: bijvoorbeeld door hun logo op mijn fietstassen te laten drukken, of op m'n fietsshirt, of een grote vlag achterop de fiets
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee of ook wel eens over na gedacht?
Ik verwacht niet dat bedrijven bereid zullen zijn (behalve misschien bedrijven van familie/kennissen), maar anders zou het toch een mooi makkelijke manier zijn om wat bij te verdienen
(Context: mijn plan is om volgend jaar na mijn afstuderen voor een aantal maanden door Europa te reizen. Met mijn bijbaan verdien ik te weinig om te sparen (en ook nog eens een dikke studieschuld) en het idee van (online) werken tijdens de reis spreekt mij totaal niet aan omdat dat me te veel beperkt, terwijl ik dat vrijheidsgevoel nou juist zo leuk vind aan fietsreizen)

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee of ook wel eens over na gedacht?

(Context: mijn plan is om volgend jaar na mijn afstuderen voor een aantal maanden door Europa te reizen. Met mijn bijbaan verdien ik te weinig om te sparen (en ook nog eens een dikke studieschuld) en het idee van (online) werken tijdens de reis spreekt mij totaal niet aan omdat dat me te veel beperkt, terwijl ik dat vrijheidsgevoel nou juist zo leuk vind aan fietsreizen)