Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2x nieuw: Lid en Vaude Discover Pro - Forum Wereldfietser

2x nieuw: Lid en Vaude Discover Pro

Ik ben nieuw hier op de site(wel heb ik al tijden meegelezen; heerlijk al die informatie)
Mijn naam is Reinder Klein; ik fiets dagelijks naar mijn werk, heerlijk dwars door het bos, smorgens vroeg, ik fiets verder zo’n 1 x per week een of twee mtb routes, maak af een toe een lange dagtocht(op mijn mtb of mijn toerfiets) en ga eind mei het eerste stuk richting Rome fietsen. Alleen; mijn kinderen en partner hebben (nog) geen zin.
Sinds eergisteren bezit ik mijn nieuwe Vaude Discover Pro achtertassen en stuurtas. :lol:
Het was wel even knutselen; o.a. moest ik een nieuwe bagagedrager monteren. Maar nu heb ik dan waterdichte tassen en ze zien er ook nog prachtig uit ook.
De verkoper vertelde da het de eerste uitgeleverde tassen zijn in Nederland. Bijzonder om te horen, maar zal het ook kloppen?
Zijn er niet toch al wereldfietsers die ervaring hebben?

Hallo Reinder,

Welkom aan boord hier.
En mooie fietstassen; Lekker dat ze ook zijvakken hebben. Dat was bij m'n Ortlieb tassen toch echt een gemis.
Hou ons op de hoogte met je ervaringen.

En als je echt de eerste in NL bent, vind ik wel dat je hier op het forum moet trakteren op taart. :wink:

En doe Rome de groeten van mij.

Groeten, Marco

mijn vriendin zoekt nog tassen voor op haar fiets

ikzelf heb de worldtramp plus 2, waar ik content van ben maar volgende keer koop ik toch zakken zonder het zijzakje.



Hoe zijn inmiddels de ervaringen met de nieuwe discover pro zakken

groeten

Nou, mijn ervaringen met de waterdichtheid zijn helemaal top. Maar eh of dit komt door het materiaal of de weersomstandighedenweet ? :wink:
En eh, slijtvast zijn ze ook; door een zadelpenbreuk ben ik al over de kop gegaan. Gevolg was maar enkele lichte schrametjes op de tassen.
Begin juni ga ik er voor 10 dagen eropuit, moet ik nu hopen op regen om de tassen te testen?