Beste wereldfietsers, afgelopen zomer ben ik twee maanden door Europa gefietst. Dit was mijn eerste fietsreis en dit is mij ontzettend goed bevallen! Ik was van plan om door de balkan te fietsen en het zuiden van Turkije. Vanwege de hitte moest ik "helaas" uitwijken naar het VK. Daar heb ik door Schotland, Engeland en uiteindelijk een nog een deel van Ierland gefietst. Omdat ik het helemaal geweldig vond en graag nog meer van de wereld wil zien wil ik volgend jaar echt lang en ver op reis. Ik wil mijn wereldfietstocht beginnen in India. Met het plannen van mijn route in Europa kwam ik aardig uit de voeten, maar voor India loop ik helemaal vast. Het is zo'n groot land, met zoveel mooie plekken. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Hebben jullie tips voor mij hoe:
- Ik mijn route door India het beste kan bepalen. Waar moet ik op letten? Wat is belangrijk om naar te kijken?
- Hebben jullie een website, boek, o.i.d. waar ik bestaande fietsroutes door India kan vinden?
- Waar zouden jullie mij aanraden om India naar toe te gaan?
Ik zie het voor mij dat ik ergens in India begin, en een route fiets richting, Bangladesh of Myanmar. Als ik verhalen lees van mensen die in Azië gefietst hebben dan heb ik veel bewondering. Eén voor het feit dat ze het avontuur zijn aangegaan, maar ook dat ze tot een werkbare route zijn gekomen. Ik hoor het graag van jullie. Alvast heel erg bedankt!
- Ik mijn route door India het beste kan bepalen. Waar moet ik op letten? Wat is belangrijk om naar te kijken?
- Hebben jullie een website, boek, o.i.d. waar ik bestaande fietsroutes door India kan vinden?
- Waar zouden jullie mij aanraden om India naar toe te gaan?
Ik zie het voor mij dat ik ergens in India begin, en een route fiets richting, Bangladesh of Myanmar. Als ik verhalen lees van mensen die in Azië gefietst hebben dan heb ik veel bewondering. Eén voor het feit dat ze het avontuur zijn aangegaan, maar ook dat ze tot een werkbare route zijn gekomen. Ik hoor het graag van jullie. Alvast heel erg bedankt!