Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in noorwegen medereizig(st)ers gezocht - Forum Wereldfietser

fietsen in noorwegen medereizig(st)ers gezocht

Hallo,

Komende zomer, eind juli begin augustus wil ik 3 weken in Noorwegen gaan fietsen, het Fjordengebied, Rallarvegen en Jostedalsbreen.
Ik ben een 47-jarige sportieve en fitte vrouw met een redelijke fietservaring in binnen- en buitenland.
Het liefst ga ik kamperen waar mogelijk ook wild.
De dagafstand is wat mij betreft zo'n 70 km. Een dagje wandelen in de bergen, op de gletsjer of een luie dag aan een meer of fjord hoort voor mij ook bij vakantie houden.
Ik zoek een fietsmaat of meerdere die ook zin hebben om dit prachtige land per fiets te verkennen en ook aangenaam gezelschap zijn.

Ik ben benieuwd.

Anja

Hoi Anja,

Ik lees je bericht erg laat, maar met veel belangstelling.
Ik ben vrouw, 46 jaar, met veel fietservaring in Europa. Laatste 2 jaar, helaas door omstandigheden in Nederland blijven hangen (ook erg mooi trouwens), maar wil zo langzamerhand wel meer het avontuur.
Wild kamperen, fantastisch als het kan, hotelletje of kamer als het regent of er geen camping is, ook fantastsich.
Dag wandelen, dagje niks, dagje stad, allemaal ok. Maar fietsen staat voorop, 100 km als het moet in de bergen, maar dan liever wat minder. 70 is lang genoeg.
Ik ben fit, tennis veel, fiets te weinig, ik rook, houdt van een borreltje als het gezellig is (beetje duur in Noorwegen....).
Laat maar horen als je geinteresseerd bent,

groet

Geraldine