Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nokjes monteren - Forum Wereldfietser

Nokjes monteren

Hoi
Hoe kan je de 3 nokjes van een campa naaf makkelijk monteren? Ben nu in deze hitte al ff an het knooien maar dan moet ik de 3 nokjes vasthouden en tegelijkertijd de body plaatsen. Wat een monnikenwerk zeg. Kan dit niet makkelijker? Op de manier van de beschrijving lukt het me echt niet, als ik de nokjes loslaat springen ze eraf.
Greetz
Woutre schreef:Hoi
Hoe kan je de 3 nokjes van een campa naaf makkelijk monteren? Ben nu in deze hitte al ff an het knooien maar dan moet ik de 3 nokjes vasthouden en tegelijkertijd de body plaatsen. Wat een monnikenwerk zeg. Kan dit niet makkelijker? Op de manier van de beschrijving lukt het me echt niet, als ik de nokjes loslaat springen ze eraf.
Greetz
het officiele campagereedschap is een haarspeldveer waarmee je de drie pallen ingedrukt houdt. Je zet de body op de naaf en als de pallen ingrijpen trek je de haarspeld eraf. Je zou zelf iets kunnen buigen, of met een dun touwtje de boel bij elkaar knopen