Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reis Nederland - Schotland - Forum Wereldfietser

Reis Nederland - Schotland

Dag wereldfietsers,

Samen met mijn broer ben ik van plan om in de kerstvakantie naar Schotland te fietsen. Dit klinkt menig mens misschien wel vreemd in de oren want dan is het winter: slecht weer. Maar toch wil ik het gaan doen.
Nu is mijn vraag of iemand misschien mooie routes weet door Engeland en Schotland, die met de fiets begaanbaar zijn. Ik heb een beetje op het Internet lopen zoeken, maar ik kon niet zo makkelijk iets vinden (of ik doe iets fout).

Dan en groenten,

Erik

Vorig jaar zomer de Columba-route van de Fietskaartinformatiestichting gefietst. Pittig (veel steile korte klimmen) maar erg mooi. De route begint en eindigt in Newcastle, waar je makkelijk met de boot vanuit IJmuiden kan komen.

Inmiddels wordt het nationale fietsnetwerk van Groot-Brittanie ook steeds uitgebreider. Kijk eens bij Sustrans. De routekaarten zijn ook wel verkrijgbaar bij de betere (reis)boekhandel.

Beste Erik(je),

Uit bovenstaande begrijp ik dat je jezelf vast warm gaat rijden voor de Wintertrektocht. :P

Je bent tocht wel op tijd terug om met ons het winterlandschap van Nederland en Duitsland te verkennen tijdens het laatste weekend van aankomende januari.

Groet,
Rena