Ik kreeg van Shane zijn oude M-gineering frame 'Red'. Supermooi en nogmaals bedankt! Om deze fiets opnieuw op te bouwen zoek ik nog ik nog een hoop onderdelen en ik probeer het eerst even hier, voordat ik spullen nieuw of via marktplaats koop.
Mijn voorkeur gaat uit naar onderdelen die ik zelf kan repareren en redelijk stevig zijn.
De belangrijkste onderdelen die ik zoek:
- een 26" disc achterwiel voor QR, redelijk stevig (32 spaken 3x gekruist?), hoe breder hoe beter.
- een set MTB schijfremmen. Geen flat-mount. Ik weet nog niet precies wat ik wil, ik vermoed dat ik mechanische remmen wil, maar sta voor alles open.
- een schakelgroep. Ook hier heb ik nog geen keuze gemaakt.
- een 27.2mm zadelpen met setback
- een riserbar met iets van 15 graden backsweep, maar niet zo'n joekel van 80cm breed
Mijn voorkeur gaat uit naar onderdelen die ik zelf kan repareren en redelijk stevig zijn.
De belangrijkste onderdelen die ik zoek:
- een 26" disc achterwiel voor QR, redelijk stevig (32 spaken 3x gekruist?), hoe breder hoe beter.
- een set MTB schijfremmen. Geen flat-mount. Ik weet nog niet precies wat ik wil, ik vermoed dat ik mechanische remmen wil, maar sta voor alles open.
- een schakelgroep. Ook hier heb ik nog geen keuze gemaakt.
- een 27.2mm zadelpen met setback
- een riserbar met iets van 15 graden backsweep, maar niet zo'n joekel van 80cm breed