Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:JanH schreef: ↑zo 07 feb, 2021 19:20
Van de NOS app
https://nos.nl/video/2367711-winterkamp ... -doen.html
Nivon terreinen bij de natuurvriendenhuizen zijn open. Huizen zijn gesloten
Afgelopen weekend bij Landgoed De Barendonk gekampeerd, bedankt voor de tip, leuke camping met hele vriendelijke mensen! Was prachtig in de sneeuw. Heerlijk geslapen terwijl de temperatuur onder de -10 dook.mrboot schreef: ↑ma 08 feb, 2021 20:22Landgoed De Barendonk nabij Cuijk in Brabant is open. Verwarmd sanitair, vuurschalen, gratis brandhout - allemaal aanwezig.
Mijn vriendin en ik hebben er afgelopen zaterdag geslapen in een trekkershut en ook voor kamperen zag het er goed uit. Ik denk er ook over om te gaan winter kamperen![]()
Ah, wat leuk om te horen!! Mooi dat je wat aan mijn tip hebt gehad. Ik heb in dat weekend ook gekampeerd, bij een Nivon natuurvriendenhuis bij Oisterwijk. Was inderdaad prachtig!Berger schreef: ↑wo 17 feb, 2021 20:29Afgelopen weekend bij Landgoed De Barendonk gekampeerd, bedankt voor de tip, leuke camping met hele vriendelijke mensen! Was prachtig in de sneeuw. Heerlijk geslapen terwijl de temperatuur onder de -10 dook.mrboot schreef: ↑ma 08 feb, 2021 20:22Landgoed De Barendonk nabij Cuijk in Brabant is open. Verwarmd sanitair, vuurschalen, gratis brandhout - allemaal aanwezig.
Mijn vriendin en ik hebben er afgelopen zaterdag geslapen in een trekkershut en ook voor kamperen zag het er goed uit. Ik denk er ook over om te gaan winter kamperen![]()