Additionally, paste this code immediately after the opening tag: multicycle kopen? - Forum Wereldfietser

multicycle kopen?

Hallo,

Momenteel heb ik een Gazelle Medeo.
Deze wil ik graag vervangen door een nieuwe trekkingfiets met Rohloff
Wel eentje waarbij je niet zo ver voorover zit,mountainbike houding zeg maar,id workx dus niet want die rekenen gewoon de prijs van een verstelbaar stuur bovenop de verkoopprijs!!(en ook dat van een brookszadel)
Ik wil graag ook een oplegstuur hebben dat ligt lekker relaxt.

Ik heb diverse modellen bekeken maar nu blijkt de fietsenmaker tegenover mij multicycle te verkopen.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Het model Multicycle sportive trekt me erg aan te meer daar die gelevrd kan worden met een volledig verstelbaar stuur.

bvd

Met vriendelijke groeten,

Joris-Jan
Hoi,
Multicycle is een best aardig merk, maar ik vind 2399 euro wel veel voor een Multicycle met Rohloff, als ik zie dat een Avaghon series Rohloff voor 400 euro minder kan.
Belangrijker is de vraag of je fietsenmaker je de service voor de Rohloffnaaf zelf kan leveren. Verkoopt hij veel Rohlofnaaf-fietsen?
Leon

Multicycle is heerlijk vooruitstrevend. Als je een Sportive aanschaft, pas in ieder geval de low-rider-drager aan. Het aluminium kun je verbuigen, zodat de haak van je fietstas er goed achter past. Of meteen vervangen door een Tubus Tara of Ergo.

Oeps, ik zag dat ze tegenwoordig een andere (betere) lowrider-drager hebben.

heren bedankt voor jullie respons.
ik ga de komende weken ea uitzoeken.
ook maar eens Santos en Koga en Avaghon bekijken.
wat een keuze zeg,maar welke is nou echt goed?
ik vind dat idworkx zich een beetje uit de markt prijst en beperkt is in hun keuze,of kan er wel wat met die mensen geregeld worden?

gr,

Joris-Jan

Excursie Multicycle 18 November 2005.

http://www.gijszon.com/pedersen/copperm ... p?album=48

hello again,

Met een oplegstuur bedoel ik niets speciaals,gewoon een kussentje om je onderarmen op teleggen en een kromme buis om je handen op te leggen.
op een mountain bikeachtige fiets gaat dat bijna niet want dan vouw je jezelf zowat dubbel,dus moet het stuur iets omhoog(je zit te ver voorover)
Verder is zo.n trekking fiets ok want ze zijn lekker stevig en met bepakking over een flinke hobbel betekent niet het einde.
Een gewone hybride is toch weer wat kwetsbaarder,maar hoe combineer ik het comfort van een hybride(ik heb nu een medeo)met de sterkte van een trekkingfiets,wel ik dacht door een trekkingfiets met een ander volledig verstelbaar stuur te kopen(muticycle,avaghon,santos?)=hoger geplaatst stuur.en nee geen tijdritten etc voor mij,gewoon woon-werkverkeer en vakantie tochten op 98% asfalt.(ca 9000 km per jaar totaal,ja heel veel onderdelen al versleten)

Overigens bedankt voor jullie reactie's en leuke foto's!

gr,

Joris-Jan