Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Beginnersgenoot - Forum Wereldfietser

Beginnersgenoot

Hallo,

Ik lees hier allemaal supergave ideeen voor fietsvakanties! Ik heb al jaren het idee om eens op de fiets weg te gaan, maar het is er nog steeds niet van gekomen :( . Meestal werd het een wandelvakantie, maar ben onlangs ook op vrijwilligersproject in Zuid-Amerika geweest en paar maanden naar Australie. Voor de volgende vakantie zou ik toch heel graag de fiets willen pakken en daarom ben ik op zoek naar een mede-'lotgenoot'.

Zou me eerst even voorstellen:
Ben 24 jaar, studente, avontuurlijk en reizen is m'n passie. Ben niet iemand voor de 5 sterren hotels, de cruiseschepen en de strandvakanties, maar dat zullen de meeste op dit forum wel niet zijn. Zeg er eerlijk bij dat ik nog geen kilometers in de benen heb zitten, maar wil hier dus graag verandering in brengen. Ik heb ooit eens een artikel gelezen over de Noordzee-fietsroute. Als ik dit eens zou kunnen doen.... :D

Wie heeft er zin om samen de fietsvakanties op te pakken? Eventueel eerst wat tochten in Nederland. Zijn er meer 'beginners' op dit forum? :) Of fietsers die geen probleem hebben met minder ervaring is natuurlijk ook prima.

Groetjes Marjolein

Hallo Marjolein,

leuk dat je zo enthousiast bent. Je kunt een keer mee met één van de activiteiten van de Wereldfietser, zoals het de paastocht die in het paasweekeind zal plaatsvinden. (zie activiteitenkalender of andere posting op dit forum voor meer informatie en aanmelden). We zijn allemaal een keer begonnen, sommigen van ons op een geleende, of op een huurfiets van de NS.
Op een weekeind van de WF kun je in ieder geval kijken hoe leuk je het vindt om een paar uur per dag in het zadel te zitten, en je leert een heleboel andere mensen kennen om samen mee te fietsen.

Ik ben benieuwd of we je gaan ontmoeten met pasen!
Groetjes Quirien
Ha Marjolein,


Ik ga zelf altijd een eind weg op de fiets om iemand te bezoeken.
woon zelf in Mook en fiets dan naar Amsterdam of Delft om maar eens een
voorbeeld te noemen,volgende week naar Utrecht.

Je bouwt een beetje conditie op en je onderhoudt je sociale contacten bovendien zie je een hoop onderweg.

Indien je een fietsvakantie wilt,nou ja als je voor natuur en goed weer gaat
en niet te ver weg wilt kan ik je Zwitserland en Italie aanbevelen.

Fietsvriendelijk muv van de bergen maar die wil ik juist en aardige mensen.

gr en veel plezier,

JJ